Glasya: “Heaven’s Demise”

Οι Glasya είναι άλλο ένα πρωτοεμφανιζόμενο συγκρότημα που παίζει συμφωνικό metal, αυτή τη φορά από την Πορτογαλία, με το “Heaven’s Demise” να είναι το πρώτο full length της μπάντας.

Οι Πορτογάλοι ιδρύθηκαν το 2017 από τον κιθαρίστα Hugo Esteves, ο οποίος ήθελε να φτιάξει ένα project που να συνδυάζει συμφωνικά στοιχεία με metal, με έναν κινηματογραφικό τρόπο. Πρωτοεμφανίστηκαν πέρσι στη συλλογή Symphonic & Opera Metal Vol. 5 με το κομμάτι “Heaven’s Demise”, μαζί με μπάντες όπως Epica, Kamelot, Visions of Atlantis. H παραγωγή έχει γίνει από τον Fernando Matias (γνωστός από τις δουλειές του με Moonspell και Bizarra Locomotiva) στο The Pentagon Audio Manufacturers Studios. Επίσης συμμετέχουν οι τραγουδιστές Paulo Gonçalves ( Rasgo), Flávio Lino (Deadlyforce), Nélson Raposo και η βιολιστής Inna Calori.

Το “Heaven’s Demise” αποτελείται από 10 τραγούδια όπου το συγκρότημα διερευνά ποικίλα θέματα και δυναμικές. Οι στίχοι τονίζουν την καθημερινή πάλη του ανθρώπου που προσπαθεί να βρεί τον χώρο του στον κόσμο, τις κατακτήσεις του, τις ήττες του και τη δύναμη να προσπαθήσει ξανά και να πολεμήσει.

Ο δίσκος ξεκινά με το ομώνυμο κομμάτι, το οποίο σου τραβάει το ενδιαφέρον, αλλά  το πρώτο που σου έρχεται στο μυαλό είναι ότι οι Nightwish έβγαλαν καινούριο single και το δεύτερο ότι μάλλον οι Glasya είναι μόνο απλοί καλοί “κλώνοι” των Φινλανδών. Ευτυχώς αυτό δεν συμβαίνει στον υπόλοιπο album και η μπάντα δείχνει τις συνθετικές αρετές της. Βέβαια υπάρχουν και άλλα σημεία στις συνθέσεις του “Heaven’s Demise” που μοιάζουν με τους Nightwish, αλλά το αποτέλεσμα δεν χαλάει τον ακροατή, κάθε άλλο. Η παραγωγή είναι αρκετά καλή, όλα ακούγονται πεντακάθαρα και οι Glasya καταφέρνουν να έχουν αυτή την κινηματογραφική ατμόσφαιρα που επιζητούσαν.

Οι Glasya επίσης έχουν καταφέρει να βρουν την πολυπόθητη ισορροπία ανάμεσα στα συμφωνικά στοιχεία και το metal, με τις κιθάρες να έχουν αρκετά δυναμικό ρόλο. Τα πλήκτρα παρόλο που είναι σημαντικά για το χτίσιμο των συνθέσεων, χρησιμοποιούνται όπου χρειάζεται και δεν “πνίγουν” τα κομμάτια. Η τραγουδίστρια των Glasya, Eduarda Soeiro είναι καταπληκτική και το οπερετικό στυλ που χρησιμοποιεί στις ερμηνείες της ταιριάζει απόλυτα με τη μουσική των Πορτογάλων, με τη φωνή της να έχει μεγάλο εύρος και δύναμη. Όλα τα τραγούδια στέκονται σε πολύ καλό επίπεδο ειδικά τα “Coronation of a Beggar” και “Glasya”,  εκτός από το instrumental “A Thought About You”, που λειτουργεί σαν επίλογος και θα μπορούσε να λείπει από το album.

Το “Heaven’s Demise”, καταφέρνει με άνεση να ξεπεράσει τα προβλήματα που εμφανίζουν πολλές μπάντες στον πρώτο τους δίσκο και είναι αρκετά καλό για ντεμπούτο. Με αρκετή δουλειά και λίγο περισσότερη πρωτοτυπία στις συνθέσεις τους, αναμένουμε ωραία πράγματα από τους Glasya στο μέλλον.

https://www.facebook.com/GlasyaOfficial/

Πελοπίδας Χελάς
About Πελοπίδας Χελάς 163 Articles
Γεννημένος τη δεκαετία του 80 έφαγε την πετριά με την σκληρή μουσική όταν στη τρυφερή ηλικία των 10, ένας συμμαθητής του από το σχολείο του έγραψε δυο κασέτες που του άλλαξαν όλη τη ζωή. Στη μια κασέτα ήταν γραμμένο το “The Number of the Beast ” και στην άλλη το “Master of Reality ”. Έκτοτε, η μουσική μπήκε για τα καλά στη ζωή του και μπορεί να έχουν περάσει 30 χρόνια, αλλά η καψούρα του για το metal παραμένει αμείωτη. Επίσης λατρεύει το διάβασμα, παίζει μανιωδώς video games και δεν λέει ποτέ όχι για κανα μονάκι σε κάποιο γήπεδο μπάσκετ.