SHEPHERD/ DEATH BY FUNGI: “Split”

Πολλές φορές πράγματα ξεφυτρώνουν εκεί που δεν τα περιμένεις, σαν μανιτάρια (το πιάσατε;).

Οι δύο μπάντες του εν λόγω split κατάγονται από τα πιο απίθανα σημεία του πλανήτη, καθώς οι μεν Shepherd προέρχονται από την Βομβάη και οι Death By Fungi από το Bangalore της Ινδίας. Για την προώθηση της δουλειάς τους κυκλοφόρησαν, υπό αμιγώς  DIY συνθήκες, απ’ όσο υποψιάζομαι, το παρόν split ενώνοντας τις δυνάμεις τους.

Το τρίο των Shepherd, που ακούγονται πρώτοι κατά σειρά, δημιουργήθηκαν το 2011 επικαλούνται επιρροές όπως οι Melvins, οι Soundgarden και οι Black Flag. Αυτό που  αντιλαμβάνεται κανείς από τις πρώτες νότες είναι ότι όντως οι φίλοι τούτοι ακούγονται όσο οζώδεις ακούγονται και οι Melvins – οι οποίοι όπως αποδεικνύεται κατά καιρούς, έχουν επηρεάσει το σύμπαν – τόσο από απόψεως ήχου όσο και από απόψεως έμπνευσης, χωρίς ,βέβαια, να λείπουν τα punk ξεσπάσματα και συχνά τα μανιασμένα solo που θα μπορούσαν να ακούγονται και σε δίσκο των Metallica.

Κατά την εκφορά του, πολλές φορές, το υλικό τους έχει και κάτι από το ντεμπούτο των Nirvana, απόσταση όχι τεράστια από το ιδιάζον punk/metal των Melvins, αλλά αυτό που είναι εξίσου και ίσως πιο εμφανές είναι η επιρροή των Mastodon σε κομμάτια όπως το καυστικό “Spermicide” και το γκαζωμένο “Fungalord”. Πολύ καλή και καλοπαιγμένη underground επιλογή.

Οι DBF που ακολουθούν είναι άλλου παπά ευαγγέλιο καθώς έχουν συγγένεια με μπάντες όπως οι Dillinger Escape Plan και γενικότερα ό,τι έχει εμφανιστεί σε χαοτικό hardcore μετά τους Rites of Spring. Στα τέσσερα κομμάτια της συμμετοχής τους στο split φροντίζουν να αποδείξουν ότι μπορούν να περαιώσουν ένα τόσο δύσκολο εγχείρημα με τους κάτσε- σήκω και ρομποτικά επαναλαμβανόμενους, ισοπεδωτικούς ρυθμούς και γενικότερα τις ασκήσεις ετοιμότητας.

Χωρίς να προσθέτουν κάτι στον όλο ήχο, οι DBF πειραματίζονται με το hc και τα καταφέρνουν  στο να περάσουν το μήνυμα του τι θέλουν να πετύχουν μέχρι το τελευταίο αψυχολόγητο κομμάτι με τον παράδοξο τίτλο “I was  so mad (that I wrote a letter elucidating my point of view)” που μάλλον είναι η απόπειρά τους να δουν πως θα ακούγονταν αν έπαιζαν όπως οι Thrice και οι Propagandhi, τους οποίους επικαλούνται. Όχι ότι δεν το πετυχαίνουν και αυτό αλλά σίγουρα είναι τελείως άσχετο με ό,τι έχει προηγηθεί.

Ό,τι πρέπει για μια πρώτη επαφή με τη σκηνή της νοτιοανατολικής Ασίας.

479