CULT OF ERINYES : “Aestivation”

ALBUM

Με σαφώς πιο καθαρόαιμη black metal αισθητική, συγκριτικά με τους CONTROL HUMAN DELETE στο άλμπουμ τους “The Prime Mover”, αλλά με κοινό σημείο τα πλήκτρα ως ιδιαίτερο σημείο στην ενορχήστρωση τους, αφήνουν το δικό τους σημάδι οι CULT OF ERINYES στην καινούργια τους δουλειά “Aestivation”.

Σ’ όλο το φάσμα του δίσκου αυτού επικρατεί και σε κερδίζει το ιδιαίτερο, ηχητικά, distortion στις κιθάρες. Συνεχίζοντας την ακρόαση, το συμπαγές αποτέλεσμα της ενορχηστρωσης φαίνεται, κατά κόρον, στην επιλογή της σειράς των κομματιών, η οποία τονίζει και την ποιότητα τους.

Ένα, ακόμα, στοιχείο που κάνει τα κομμάτια ιδιαιτέρως ατμοσφαιρικά είναι οι γέφυρες σαν κύριο χαρακτηριστικό. Αναμφίβολα, τονίζουν τα συναισθήματα και δίνουν παραπάνω ένταση στις επερχόμενες “εκρήξεις”.

Δυο από τα κομμάτια που ξεχώρισαν και με τράβηξαν σαν μαγνήτης, είναι, φυσικά, το ατμοσφαιρικό και τελετουργικό “Nothing is owed to the Void” και το “Nihil Sanctum Est”. Στο πρώτο, τα εισαγωγικά φωνητικά με τη συνοδεία blasts, αποτελούν ένα όχι και τόσο συχνό φαινόμενο, που ξαφνιάζει θετικά τον ακροατή. Στο δεύτερο, που αποτελεί ένα από τα πιο δυναμικά κομμάτια του δίσκου, γιατί από στιχουργική άποψη, εκφράζει με σαφήνεια την αισθητική του όλου εγχειρήματος της μπάντας.

Συνοψίζοντας, ένα εγχείρημα της black metal σκηνής , με πολύ ιδιαίτερα στοιχεία στην ενορχήστρωση, που αξίζει της προσοχής και κερδίζει στα σημεία. Τα συναισθήματα που προκαλεί είναι απόκοσμα, εκδικητικά και οργισμένα.

Δυναμικό, μελωδικό, όπου και όσο χρειάζεται, γεγονός που δείχνει πως η black metal σκηνή του Βελγίου έχει πληθώρα από μουσικά ηχοτόπια να μας δώσει.

About Ειρήνη Νόση 15 Articles
Γεννήθηκε στην Αθήνα, όπου και σπούδασε. Πρωτάκουσε heavy metal και έκανε τα πρώτα της head banging, ήδη από το δημοτικό, χάρη στα μεγαλύτερα αδέλφια της. Αργότερα, στο πανεπιστήμιο, όπως όλοι αναζητούμε τρόπους έκφρασης, ασχολήθηκε με τη jazz και τη rhythm’n’blues… αλλά το μικρόβιο της metal σκηνής ήταν αυτό που τελικά την κέρδισε.