CRIPPLE BASTARDS: “Nero In Metastasi”

Όγδοο full length για τους Cripple Bastards, τους grindcorάδες από την Ιταλία που μετρούν πάνω από 20 χρόνια στο χώρο (αρχικά είχαν το όνομα Grimcorpses).

Το “Nero In Metastasi” είναι η δεύτερη κυκλοφορία υπό την αιγίδα της Relapse και κινείται στα συνήθη μουσικά μονοπάτια του group, και άπαξ και δεν έχεις ξαναβαδίσει σε αυτά, θα δυσκολευτείς, να το ξέρεις!

Το ότι οι στίχοι είναι στα ιταλικά το ξεπερνάμε, διότι ούτως ή άλλως σε λίγα κομμάτια θα έβγαζες άκρη το τι θέλει να πει ο ποιητής. Για grindcore μιλάμε άλλωστε, μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας! Η δυσκολία βρίσκεται στο ότι άπαξ και δεν έχει προπονηθεί το αυτάκι σου σε τέτοιου είδους brutalιές, τότε πιθανότατα να μη βγάλεις καμία άκρη από τον ήχο των Cripple Bastards και να το κατατάξεις στην κατηγορία “βαβούρα” (όχι το περιοδικό, βλάκα).

Το “Nero In Metastasi” είναι άκρως τσαμπουκαλεμένο, όπως κάθε κυκλοφορία της μπάντας άλλωστε, και από το πρώτο δευτερόλεπτο μέχρι και το τελευταίο, περιέχει κιθάρες που λυσσάνε, έναν τραγουδιστή που ενδεχομένως φτύνει αίμα όταν τραγουδάει και γενικά μια “in-your-face” ατμόσφαιρα που παραπέμπει σε “άσε-το-φραπέ-και-πάμε-να-τα-σπάσουμε-στην-κυριολεξία” καταστάσεις.

Η εμπειρία της μπάντας φαίνεται από την άνεση να φτύνει riff και να εκπέμπει δυναμισμό. Χρόνια άλλωστε στο χώρο, με πάμπολλες συναυλίες στις πλάτες τους.

Προσοχή, οι Cripple Bastards δεν απευθύνονται στο μέσο ακροατή… Αν δεν είσαι fan της grind μουσικής, δίνε του…

463

Avatar photo
About Στέφανος Στεφανόπουλος 1396 Articles
Γεννήθηκε την ίδια ακριβώς ημέρα με τα CD και μάλλον για αυτό ασχολείται τόσο πολύ με τη μουσική. Όταν δεν γράφει για αυτή, αγοράζει CD, και όταν δεν αγοράζει, θα τον βρείτε είτε να παριστάνει τον dj σε διάφορα μαγαζιά της Αθήνας, είτε να προσπαθεί να κατεβάσει κάποια ιδέα για διαφήμιση. Στο Rockway.gr εντάχθηκε το 2010 και κάπως, κάπου, κάποτε, βρέθηκε να κρατάει και τα κλειδιά του. Δεν συμπαθεί τους ψευτοκουλτουριάρηδες, τους ξερόλες και τη μουστάρδα. Δηλώνει εγωιστής, κυνικός και fan του Philip Dick.