13- My Jekyll Doesn’t Hide

Εν μέσω όλων των προβλημάτων που έχει να αντιμετωπίσει ο έλληνας καθημερινά, το Rockway, πραγματοποίησε ένα party για να περάσουμε καλά και να ξεσκάσουμε! Άλλωστε, το έχουμε ξαναπεί πως μόνο αυτό μας έχει μείνει τελικά!

Rock-a Parmezana
σερβίρει ο
Στέφανος Στεφανόπουλος

Ozzy Osbourne:
“My Jekyll Doesn’t Hide-Ozzmosis ”

Αντί προλόγου λοι­πόν, θα ήθελα να ευ­­χα­­ρι­­στ­ή­σω όλους όσους πα­ρευ­ρέ­θη­σαν την Παρασκευή στο Bat City και μέσω καλής μουσικής και διάθεσης, ξεφύγαμε λίγο από τη ρουτίνα! Επίσης, θα ήθελα να συγχαρώ τους Danger Angel για την πα­ρα­δει­γ­μα­τι­κή live εμ­φά­νι­σή τους, η οποία έδωσε ένα διαφορετικό χα­ρα­κτή­ρα στο όλο event, ενώ δε γί­νε­ται να μην αναφερθώ στην α­ντι­με­τώ­πι­ση του μαγαζιού (είτε μιλάμε για ιδιοκτήτες, είτε για προσωπικό), που έκανε τα πάντα εύκολα για εμάς, με αποτέλεσμα η βραδιά να κυλήσει όσο δυναμικά θέλαμε!

Στα δικά μας όμως τώρα! Αρκετοί μου έχουν στείλει mail για τη συναυλία του OZZY, με διθυραμβικά σχόλια και επαίνους. Φυσικά, είχα πάει και εγώ, αλλά μάλλον θα διαφωνήσω με τους περισσότερους. Γενικά, η αλήθεια είναι ότι δεν είχα θέσει υψηλά standards για τον “παππού”, και θαρρώ πως επαληθεύτηκα. Θες το ότι οι παραφωνίες παραήταν πολλές; Θες το ότι τον είχα δει πέντε χρόνια πριν με Black Sabbath και έχω άλλο μέτρο σύγκρισης; Πάντως όσοι δεν τον είχαν ξαναδεί πέρασαν super και φάνηκε αυτό. Το setlist δε, ικανοποιητικότατο! Αλλά αν εξαιρέσουμε την ιστορική σημασία του ονόματος που φέρει ο OZZY, η συναυλία δεν ήταν και κάτι το ιδιαίτερο. Ο Gus G ομολογουμένως “βίασε” την εξάχορδη φίλη του, αλλά πολύ στήσιμο ρε παιδί μου πάνω στη σκηνή. Τα μαλλιά του ανέμιζαν αγέρωχα στον τεχνητό αέρα και οι πόζες που έπαιρνε μου θύμισαν video clip του 80. Ίσως να μπερδεύτηκε και να νόμιζε πως παίζει σε γιαπωνεζάκια, που τα λατρεύουν όλα αυτά τα τερτίπια.

Κατά τ’ άλλα σίγουρα του αξίζει η θέση δίπλα στον “madman” και οι λίγοι που τον γιούχαραν προ­φα­νώς έχουν προ­η­γού­μενα μαζί του, δεν ε­ξη­γεί­ται αλλιώς!

Το ότι διαδραματίστηκε βέβαια το live στο Terra Vibe, για μένα ήταν μεγάλο μείον, καθώς θεωρώ τον εν λόγω χώρο, από τους πιο ανοργάνωτους. Όσοι έχουν πάει εκεί με το αμάξι τους και δεν έχουν φύγει σφαί­ρα μετά το πέρας της συ­ναυ­λίας για να προλάβουν να φτάσουν στο αυτοκίνητό τους, ξέρουν πολύ καλά τι εννοώ. Όπως επίσης, γνω­ρί­ζουν πολύ καλά την κατάσταση όλοι όσοι κάθε φορά ψάχνουν τα μισθωμένα λεωφορεία για να πάνε σπίτια τους. Τέλος πάντων, εγώ ένα πράγμα δε μπορώ να καταλάβω… Από τη στιγμή που έβαλαν τον OZZY στη Vibe Stage και όχι στη μεγάλη (ονόματι Terra), ποιος ακριβώς ο λόγος να μην πραγματοποιηθεί το live σε ένα γήπεδο όπως το ΟΑΚΑ, ή το Καραϊσκάκη; Μάλλον θα ερχόταν πιο φθηνά στην διοργανώτρια εταιρεία το να νοικιάσει το χώρο στη Μαλακάσα, και ας υπήρχαν τα γνωστά θέματα της επιστροφής. Στα πλαίσια βέβαια αυτής της “οικονομίας” από πλευράς Didi, δεν υπήρχαν χημικές τουαλέτες στο χώρο, με αποτέλεσμα 10000 κόσμος μπορούσε να εξυπηρετηθεί μονάχα από αυτές τις 5-6 που προϋπήρχαν μέσα στο θεματικό πάρκο. Συν βέβαια το ότι για να φτάσεις σε αυτές, έπρεπε να περάσεις μέσα από όλο το κοινό. Μεγάλη επιτυχία για μια ακόμη φορά. Κάποιος μου σφύριξε ότι δεν υπήρχε καν χώρος για ΑΜΕΑ, αλλά δεν το έχω διασταυρώσει ακόμα. Το σίγουρο είναι πως δε θα μου έκανε εντύπωση πλέον.

Διότι, το κακό στην Ελλάδα με τους διοργανωτές είναι πως δεν νοιάζονται εάν ταλαιπωρηθεί

rocka13

ο κόσμος που θα πληρώσει εισιτήριο για να μπει, αρκεί να βγουν τα έξοδα. Και αυτά βγαίνουν πάντα και με το παραπάνω. Επειδή όμως πολλοί δεν το γνωρίζετε, ο λόγος που έχουμε υψηλές τιμές στις συναυλίες είναι καθαρά λόγω ανταγωνισμού. Πάω πχ εγώ να κλείσω μια μπάντα, μιλάω με το manager και μου λέει μια τιμή Χ. Έρχεται αμέσως μετά ένας άλλος, ο οποίος έχει μάθει το τι έχω συζητήσει, και προτείνει Χ επί 2, σε λεφτά, και ούτω κάθε εξής. Έτσι λοιπόν εγώ θα μείνω με την ιδέα στο χέρι και ο κάθε “άλλος” θα έχει κλείσει το συ­γκρό­τη­μα που ήθελα, απλώς με περισσότερα χρήματα, τα οποία θα βγάλει ανεβάζοντας την τιμή στο εισιτήριο. Τόσο απλά. Αυτό βέβαια ισχύει κυρίως στις μεγάλες εταιρείες, μιας και τα ποσά στα οποία αναφέρομαι είναι απαγορευτικά για κάποιον μικροεπιχειρηματία.

Το μεγαλύτερο δυστύχημα όμως είναι ότι υπάρχει πλέον ένα μονοπώλιο σε ότι αφορά τις συναυλίες, και από ότι φαίνεται δύσκολα θα αλλάξει αυτό. Γιατί όταν σχεδόν όλοι έχουμε παράπονα από μια εταιρεία, και τελικά την τροφοδοτούμε έμμεσα με λεφτά, είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Δημοσιεύθηκε στις 04/10/10

rocka13

Η παρούσα στήλη έχει ως στόχο την ψυχαγωγική ενημέρωση των αναγνωστών σε ότι αφορά τα κοινά, υπό ένα προσωπικό πρίσμα το οποίο δε συνάδει απαραίτητα με το σύνολο των συνεργατών του ROCKWAY.GR. Σε περίπτωση που κάποιος θίγεται από το εκάστοτε περιεχόμενο, παρακαλώ όπως προσπεράσει ή εκδηλώσει την ένστασή του με κόσμιο τρόπο μέσω του This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. με την ένδειξη “rocka”.

55
About Στέφανος Στεφανόπουλος 1352 Articles
Γεννήθηκε την ίδια ακριβώς ημέρα με τα CD και μάλλον για αυτό ασχολείται τόσο πολύ με τη μουσική. Όταν δεν γράφει για αυτή, αγοράζει CD, και όταν δεν αγοράζει, θα τον βρείτε είτε να παριστάνει τον dj σε διάφορα μαγαζιά της Αθήνας, είτε να προσπαθεί να κατεβάσει κάποια ιδέα για διαφήμιση. Στο Rockway.gr εντάχθηκε το 2010 και κάπως, κάπου, κάποτε, βρέθηκε να κρατάει και τα κλειδιά του. Δεν συμπαθεί τους ψευτοκουλτουριάρηδες, τους ξερόλες και τη μουστάρδα. Δηλώνει εγωιστής, κυνικός και fan του Philip Dick.