Rotting Christ, Necrovorous, Slaughtered Priest (08/12/13) Gagarin 205

Μετά το sold out του Σαββάτου έρχεται και το sold out της Κυριακής για να επιβεβαιώσει ότι οι Rotting Christ, με σταθερή παρουσία 25 χρόνια πλέον, έχουν γίνει ορόσημο της ελληνικής σκηνής και όχι μόνο.

Πολλά υποσχόμενη βραδιά, μετά τα διθυραμβικά σχόλια που απέσπασε η πρώτη μέρα, με δύο σχήματα να ανοίγουν το live και ήδη από τις οκτώ ο κόσμος έχει αρχίσει να μαζεύεται έξω από το Gagarin.

Με ακρίβεια στις ώρες εμφάνισης, πρώτοι ανεβαίνουν στο stage οι Slaughtered Priest. To αθηναϊκό σχήμα, στο μεταίχμιο thash και black ξεκινά μαχητικά και μπροστά σε έναν αξιοπρεπή αριθμό κοινού.

Ο καλός ήχος του χώρου βοήθησε ώστε να φτάνει σε εμάς ένα δυνατό αποτέλεσμα, σκληρού ήχου και ενεργητικής παρουσίας. Σαραντάλεπτο set με το δείγμα γραφής της μπάντας να αποσπά τα χειροκροτήματα του κόσμου.

Βάσει προγράμματος οι Necrovorous καταλαμβάνουν το stage. Οι φαν της old school death σκηνής σίγουρα γούσταραν αυτή την εμφάνιση. Σαράντα λεπτά επίσης και για τη δεύτερη μπάντα σε ένα χώρο που συνεχώς γέμιζε.

Δυνατή και ενδιαφέρουσα παρουσία που χρίζει προσοχής, ειδικά για τους φαν του είδους, αποχωρεί από τη σκηνή έχοντας κερδίσει τις εντυπώσεις

Μετά τις αναγκαίες διαδικασίες, ξεκινά ένα μακροσκελές intro, συνοδευόμενο από βιβλικές γκραβούρες όπως η πτώση του Εωσφόρου και άλλα προσφιλή θέματα, ξεκινά η εισαγωγή του ΧΞΣ και σε πανηγυρικό κλίμα, στο πλήρες κόσμου πλέον Gagarin, οι Rotting Christ ανεβαίνουν στη σκηνή ξεκινώντας την Αποκάλυψη…

Mε την τριπλέτα των “Athanati Este”, “Κατά τον Δαίμονα Εαυτού” και το “Nemecic” τα αίματα άναψαν από την αρχή του live. Το κεντρικό μέρος μπροστά από τη σκηνή έχει παραδοθεί στο μαχητικό κομμάτι του κοινού ή αλλιώς, κατά το πρόσταγμα Σάκη Τόλη “κύκλος με ξύλοοοοο”. Η υπόσχεση για ένα set γεμάτο από τα χρόνια της δισκογραφίας τηρείται και αρχίζουν τα περάσματα από τα πρώτα demos και φωτογραφικό υλικό εκείνης της εποχής και τους επόμενους δίσκους.

Societas Satanas, αποχώρηση από τη σκηνή για ένα απαραίτητο διάλειμμα και από τα ηχεία ακούμε το “Orders From The Dead” με την Diamanda Gallas, του αμέσως προηγούμενου Aealo, για να επιστρέψουν με το επικό “Enuma Elish” και “Eon Aenaos”.

Τα κομμάτια που έχουν ήδη ξεχωρίσει από το τελευταίο πόνημα, το εναρκτήριο “In Yumen-Xibalba” και αμέσως μετά το “Grandis Spiritus Diavolus” έρχονται σε ένα κοινό που δε σταμάτησε να πάλλεται από την αρχή έως το τέλος της πλέον των δύο ωρών παρουσίας.

Το “Noctis Era” επιλέγεται για την πρώτη αποχώρηση της μπάντας από τη σκηνή για να ακολουθήσουν δύο encore με τα “Δαιμόνων Βρόσις” και το “Non Serviam” που δε θα μπορούσε να λείπει και το οριστικό κλείσιμο της βραδιάς με το “Archon”.

H, εύλογα, καλή διάθεση που υπήρχε στο stage, μία massive παρουσία που σε καθήλωνε, ένας κατάμεστος χώρος και ένα ασταμάτητο κοινό και πολλά ακόμα συν από πλευράς διοργάνωσης, με ακρίβεια στους χρόνους, πολύ καλό ήχο για όλες τις μπάντες και εντυπωσιακά φώτα, βάζουν αυτό το live στα καλύτερα της χρονιάς που κλείνει σύντομα.

Ελπίζουμε σε άλλα 25 χρόνια για τους Rotting Christ με τέτοια live!

Rotting Christ setlist
XΞΣ
Gaia Tellus
Athanati Este
Κατά Τον Δαίμονα Εαυτού
Nemecic
After Dark I Feel
Sorrowful Farewell
Among Two Storms
Gloria De Domino Inferni
Feast Of The Grand Whore
The Nereid Of Esgaldium
The Forest Of N’Gai
The Sign Of Evil Existence
Transform All Suffering Into Plagues
Fgmenth, Thy Gift Exiled
Archangels
Societas Satanas
Orders From The Dead
Enuma Elish
Eon Aenaos
Quintessence
Lucifer Over London
In Yumen-Xibalba
Grandis Spiritus Diavolos
Welcome to Hell
Χάος Γένετο (The Sign Of Prime Creation)
Phobos’ Synagogue
Noctis Era
Δαιμόνων Βρώσις
Non Serviam
Archon

Photos: Ανδρέας Πανόπουλος

Φανή Τσουκαλά
About Φανή Τσουκαλά 170 Articles
Γεννήθηκε και μεγάλωσε [με γαλλικά και πιάνο(και μπαλέτο)] στη μαγευτική Αθήνα. Οι σχέσεις της με την rock και metal σκηνή ξεκίνησαν στο δημοτικό, με τη μία κασέτα που κυκλοφορούσε στο σχολείο, ηχογραφημένη από ραδιόφωνο, Λιωμένο Παγωτό από τη μία, Smells Like Teen Spirit από την άλλη. Η πρώτη κασέτα που αγόρασε παρόλ’ αυτά, ήταν Iron Maiden με Di Anno. ‘Έκτοτε έχει βρεθεί σε διαφορετικούς ρόλους, από τον πιο enthusiast θαυμαστή της νέας prog σκηνής, έως τον θιασώτη των Clutch. Σπανίως γράφει για πράγματα, εκτός αν θεωρεί ότι αξίζει να γραφτούν. Ονειρεύεται να βγει στη σύνταξη και να πάρει πτυχίο στην αστροφυσική, καθώς τα Ηumanities και τα Economics and Business που έχει ασχοληθεί μέχρι τώρα, τα βρίσκει βαρετά απέναντι στο αχανές σύμπαν. Επιλογές καριέρας: αιώνια φοιτήτρια.