Didipeche Mode
Στον απόηχο της επιτυχημένης (από πλευράς προσέλευσης) συναυλίας των Depeche Mode και στην αντίστροφη μέτρηση για το φετινό Rockwave, η Didi βρίσκεται για πολλοστή φορά στο προσκήνιο…
Καταρχάς το πείραμα που εφαρμόζει για πρώτη φορά φέτος, με τις δύο σκηνές είναι έξυπνο μεν, αλλά με αρκετό ρίσκο.
Έξυπνο διότι, βάζοντας και τις τρεις ημέρες σχήματα του ακραίου ήχου, εξασφαλίζει ένα Χ κοινό, μιας και οι μεταλλάδες είναι εγγύηση σε ότι αφορά κάποια ονόματα. Τουτέστιν, κάποια εισιτήρια είναι δεδομένα για φέτος!
Παράλληλα όμως, δεν έχει αναλογιστεί η εταιρεία πως η μουσική παιδεία στην Ελλάδα δεν είναι σαν αυτή του εξωτερικού. Η συνύπαρξη μεταλλάδων και ανθρώπων ηπιότερων ακουσμάτων θα είναι πάρα πολύ δύσκολη θαρρώ…
Ήδη έχει κηρυχτεί διαδικτυακός πόλεμος μετά την ανακοίνωση της Lana Del Ray, με τους “rawk”άδες να βρίζουν τους popάδες και κατ’ επέκταση το εν λόγω festival.
Πάντως με τα μέχρι στιγμής ονόματα, δε βλέπω προκοπή, σε ότι αφορά τον αριθμό εισιτηρίων, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω πως δε μας αξίζουν καλύτερα/ μεγαλύτερα σχήματα.
Και φυσικά, μην ξεχνάμε πως για να παραστείς στο Rockwave πρέπει να πας Μαλακάσα, όπου η εταιρεία αδυνατεί να διεξάγει σωστά συναυλίες με πολύ κόσμο.
Διότι, σε περίπτωση που δε θες να ταλαιπωρηθείς, πρέπει να είσαι από πολύ νωρίς εκεί και να φροντίσεις να φύγεις πριν το τέλος του live, προκειμένου να επιστρέψεις μια φυσιολογική ώρα σπίτι σου.
“Μα λογικό δεν είναι να υπάρξει κομφούζιο με τόσο κόσμο;”
Χα, μικρέ χαζέ αναγνώστη… Με σωστή διοργάνωση όλα γίνονται!
Έχε σωστό parking (και όχι χωράφια), παραμέρισε τις (ούτως ή άλλως παράνομες) καντίνες και τα μπλουζάκια προς διευκόλυνση του κόσμου, συνεργάσου σωστά με την τροχαία, κάνε ορθή χρήση των εισόδων σου και γενικά δείξε πως σε ενδιαφέρει ο πελάτης σου.
Η Didi είναι σαν ένας κυκλοθυμικός οικοδεσπότης, που διοργανώνει τραπέζια με καλό, έως πολύ καλό, φαί, μόνο που οι προσκεκλημένοι δε χαίρουν της αναμενόμενης αντιμετώπισης.
Από εκεί και πέρα είναι στο χέρι του καλεσμένου να αποφασίσει το εάν θα παραστεί ξανά στο εκάστοτε γεύμα.
Μιλώντας με πολλούς ανθρώπους που είχαν πάει στους Depeche Mode, το κυρίαρχο συναίσθημα ήταν πως ταλαιπωρήθηκαν. Άξιζε το live μεν, αλλά ταλαιπωρήθηκαν…
Και είναι κρίμα από πολλές απόψεις αυτό, μιας και είτε το θέλουμε, είτε όχι, η Didi παραμένει η μοναδική “μεγάλη” διοργανώτρια εταιρεία. Είναι κάτι σαν τον ΟΤΕ ρε παιδί μου… Ότι και να κάνουν οι άλλοι πάροχοι, δε γίνεται να φτάσουν τα νούμερα του, και έρχονται δεύτεροι.
Για να τα λέμε όλα βέβαια, το εισιτήριο για Depeche ήταν σε καλή τιμή. Μην ξεχνάμε πως 30 euro περίπου δίνουμε για αρκετά μικρότερα ονόματα. Από την άλλη, όσοι πλήρωσαν 40 euro για να είναι “μπροστά” (aka από τη μέση περίπου και πέρα δηλαδή) βρέθηκαν να πλαισιώνονται από άτομα που δεν είχαν πληρώσει το ανάλογο αντίτιμο, μόνο και μόνο γιατί έπρεπε να διοχετευτεί κάπου το κοινό… Ε, τι να πεις…
Και φυσικά δε μπορώ να περιμένω κάποια τρομερή αλλαγή εκ μέρους της εταιρείας όταν ουσιαστικά βγάζει πέρα τα live της με εθελοντές! Σίγουρα το να δεις το live τσάμπα είναι “κάτι”, αλλά άπαξ και περιμένεις επαγγελματισμό από ανθρώπους που δεν πληρώνονται, την πάτησες!
Τέλος πάντων… Ελλάδα ζούμε, αυτό τα λέει όλα!
Ας περιμένουμε λοιπόν να ολοκληρωθεί το line up του φετινού Rockwave, έτσι από περιέργεια βρε αδερφέ, και βλέπουμε… Από συναυλίες άλλωστε είναι γεμάτο το καλοκαίρι, οπότε όλοι κάπου, κάπως, θα πάνε…
496