ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΜΑΡΤΙΟΥ
DEEZ NUTS
The Band of Brothers from Down Under will return to groove and mosh your Saturday night!
https://www.facebook.com/events/1363914773810609/
Προπώληση εισιτηρίων 18e – Tαμείο: 20e
Σημεία προπώλησης: Rhythm Records, Full moon Exarcheia & Monastiraki
Doors open: 21:00
Οι Deez Nuts αποτελούν χωρίς αμφιβολία το πιο αμφιλεγόμενο σχήμα του μοντέρνου hardcore και δικαιολογημένα ως κάποιο βαθμό.
Ποιοι ήταν αυτοί οι περίεργοι τύποι, που επαίζαν hardcore με τους δικούς τους κανόνες και παρολ’αυτά έχαιραν της εκτίμησης μεγάλων σχημάτων αυτού του ήχου; Αυτοι, που το όνομά τους έγινε συνώνυμο με την αμαρτωλή ζωή, το να παρτάρεις μέχρι τελικής πτώσης; Και, κυρίως, πόσο υπεράνω ήταν για να μην τους αγγίξει ο τόσος αρνητισμός που δέχτηκαν και συνεχίζουν να δέχονται;
Η ιστορία αρχίζει το 2007 όταν ο JJ Peters, γνωστός από τη συμμετοχή του πίσω απο το drum kit των Αυστραλών I Killed The Prom Queen, κλείστηκε στο στούντιο και ηχογράφησε μόνος του το πρώτο demo του νέου του πρότζεκτ: μιας hardcore μπάντας με hip hop επιρροές. Φιλόδοξο εγχείρημα. Παίζει με session μέλη κάποια σόου στην Αυστραλία και ξαναμπαίνει στο στούντιο να προετοιμάσει το ΕΡ “Rep Your Hood”. Για αρκετό καιρό, οι Deez Nuts και οι Prom Queen συνυπάρχουν, κανείς δεν περίμενε εξάλλου ότι το one man show του Peters θα κατέληγε κάπου.
Το 2008 ηχογραφεί το ντεμπούτο άλμπουμ “Stay True” και οι Deez Nuts βρίσκονται για πρώτη φορά στην Ευρώπη ως guests στην περιοδεία των Bring Me The Horizon. Το πρώτο βήμα έγινε. Στα χρόνια που ακολουθούν, οι Deez Nuts κυκλοφορούν δύο ακόμα δισκογραφικές δουλειές, το “This One’s For You” (2010) και “Bout It!” (2013), που ήταν και το breakthrough άλμπουμ τους, και αποκτούν μόνιμα μέλη: δύο απο την Αυστραλία και δύο απο τη Νέα Υόρκη.
Διατηρούν το μύθο γύρω από το όνομά τους και επιστρέφουν τακτικά στην Ευρώπη σε στρατηγικά πακέτα με ανερχόμενες hardcore μπάντες, με τις οποίες τους συνδέουν πολύ γρήγορα φιλικοί δεσμοί. Η παρέα γνωστή ως “DTD”, από το μότο των Αυστραλών, “drunk ’til death”, περιλαμβάνει σχήματα όπως οι The Ghost Inside, Architects και Stray From The Path. Πλέον οι Αυστραλοί έχουν καθιερωθεί στο Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι και αποκτούν φανατικό κοινο -και ακόμα πιο φανατικούς haters.
Το 2015 κυκλοφορεί το “Word Is Bond”, ο πρώτος δίσκος του οποίου την παραγωγή ανέλαβε ο τραγουδιστής των Comeback Kid, Andrew Neufeld, και ο οποίος σηματοδοτεί μια αλλαγή στον ήχο της μπάντας. Οι στίχοι ξεκινούν να γίνονται πιο προσωπικοί, εγκαταλείποντας σταδιακά τη θεματολογία με την οποία τους έμαθε ο κόσμος, και οι συνθέσεις σοβαρεύουν. Οι Deez Nuts δεν είναι πια αστείο και έχουν έρθει να διεκδικήσουν τη θέση που δικαιωματικά τους αξίζει.
Ο επόμενος δίσκος, “Binge & Purgatory”, αποτελεί την πιο ώριμη δουλειά τους και κυκλοφορεί το 2017 ακολουθώντας ένα παρεμφερές μοτίβο, διανθισμένο με αναπάντεχες δόσεις μελωδίας. Η κολλεκτίβα που μιλούσε για πάρτυ έχει μεταμορφωθεί σε μια μονάδα με ένα σοβαρό μήνυμα. Ο JJ Peters αντιμετωπίζει δημόσια τους δαίμονές του και χρησιμοποιεί το παρελθόν του για να διαμορφώσει ένα ιδανικότερο μέλλον.
Το καλοκαίρι του 2019 οι Deez Nuts ανακοινώνουν την επερχόμενη κυκλοφορία του νέου τους δίσκου, “You Got Me Fucked Up”, τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς. Το πρώτο single έχει ένα καθαρό pop punk χαρακτήρα και γίνεται αντικείμενο χλεύης στο Youtube. Η υποστήριξη, ωστόσο, που λαμβάνει η μπάντα σε προσωπικά μηνύματα ξεπερνά κάθε προσδοκία. Με την κυκλοφορία του δίσκου, η αλλαγή στην κατεύθυνση είναι εμφανής αλλά όχι ξένη. Το “You Got Me Fucked Up” είναι Deez Nuts 2.0, μια μοντέρνα οπτική στον κλασικό DN ήχο και συνδυάζει τη διάθεση για πάρτυ με όρους ενηλίκων, με τη μελωδία και τα ανελέητα riffs.
Το Νοέμβριο του 2019 η μπαντα βρέθηκε ως special guest στο release party tour των Αμερικάνων Lionheart και παρουσίασε τα νέα κομμάτια για πρώτη φορά στο Ευρωπαϊκό κοινό, το οποίο ανταποκρίθηκε με πολύ θερμό τρόπο.
Στις 7 Μαρτίου, οι Deez Nuts επιστρέφουν στο AN Club στην Αθήνα για τέταρτη φορά στα πλαίσια του You Got Me Fucked Up tour και υπόσχονται μια αξέχαστη βραδιά με πολύ γκάζι κι ακόμα περισσότερα singalongs.