CHURCH OF MISERY: “Born Under A Mad Sign”

ALBUM

Είδος: Doom/Stoner Metal
Δισκογραφική: Rise Above Records
Ημ. Κυκλοφορίας: 16 Ιουνίου 2023

Ο δολοφόνος δεν επιστρέφει στο τόπο του εγκλήματος.

Αν το κάνει όμως τότε είτε θέλει να θαυμάσει το έργο του ή να συλληφθεί. Οι δικοί μας Ιάπωνες Σαμπαθοφρίκουλες επιστρέφουν στα γνωστά και κακόφημα μουσικά τους λημέρια με καθυστέρηση εφτά ετών, για να μας παραδώσουν ένα αγνό Doom Metal δίσκο με μαστουριάρικα ψήγματα και ψυχεδελικές απολήξεις.

Ηθικός αυτουργός ακόμη μία φορά η Rise Above Records, μέσω της οποίας η Ιαπωνική συμμορία κυκλοφορεί την πιθανότατα πιο “αρρωστημένη”, “βαριά” και groovy δουλειά της κάνοντας βουτιά για ακόμη μία φορά στα άδυτα του ψυχικού κόσμου γνωστών “χασάπηδων” και μακελάρηδων της ανθρωπότητας ξετυλίγοντας το κουβάρι της ιστορίας και των νοσηρών αναμνήσεων.

Συνηγορώντας την τρέλα που τους διακατέχει το κουαρτέτο από το Τόκιο με μία απλή παραλλαγή του τίτλου είναι “Born Under A Black Sabbath Sign”, κάτι που τους οδηγεί προς το riff της επαγγελίας, σχεδόν τριάντα χρόνια πίσω και τη δημιουργία τους και που έχει ποτίσει μέσα στην ψυχοσύνθεση τους αλλά και το μουσικό τους DNA.

Ανασκαλεύοντας λίγο περισσότερο τα διαδικτυακά κιτάπια και τους θυμητικούς μας νευρώνες, μόνο τυχαία δεν θα μπορούσε να είναι η ονοματοδοσία του δίσκου (ή και θα μπορούσε) με το κομμάτι του Albert King “ Born Under A Bad Sign” να φιγουράρει κατευθείαν δικαιολογώντας το “βαλτώδη” blues επιθετικό χαρακτηρισμό για την κατεύθυνση που ακολουθεί το συγκρότημα. Μπορεί το ξενόφερτο Αμερικάνικο στοιχείο (στο οποίο θα αναφερθούμε στην πορεία να έχει “εξαλειφθεί”), όμως ο southern αέρας βρίσκεται εδώ και περιρρέεται στις συνθέσεις του δίσκου κοκκινίζοντας τον σβέρκο μας.

Η φυγή του Scott Carlson (Cathedral, Repulsion), Eric Little (Earthride), Dave Szulkin (Blood Farmers) με τους οποίους είχε ηχογραφήσει το “And Then There Was None…” και του Tom Sutton παλιότερα και οι συνεχής προσθαφαιρέσεις μελών στο υπόλοιπο μεσοδιάστημα άφησε ορφανές τις θέσεις οι οποίες καλύφθηκαν από τον original τραγουδιστή Kazuhiro Asaeda (προσφάτως έγινε μέλος και των Sonic Flower, έτερη μπάντα του αρχηγού Tatsu Mikami και μοναδικού σταθερού μέλους από την αρχή μέχρις σήμερα) και των Fumiya Hattori και Toshiaki Umemura (αμφότεροι μέλη των Eternal Elysium) ποντάροντας στην εντοπιότητα της μπάντας. Το Άπω Ανατολίτικο στοιχείο επέστρεψε για τα καλά με τον κόκκινο ήλιο να ματώνει με τα κατά συρροή riffs σήμα κατατεθέν της μπάντας.

Τα κουρδίσματα είναι ρυθμισμένα τόσο χαμηλά προσδίδοντας τεράστιο όγκο και ένα αδιαπέραστο wall of sound με την παραγωγή να ακολουθεί κατά πόδας, μεταφορικά μιλώντας σαν το μπάσο του Mikami, το οποίο αν “αεριζόταν” θα σήκωνε σκόνη. Αδιαμφισβήτητος leader κινεί τις χορδές του εξαπολύοντας διαδοχικά πεντατονικά riffs και μαζί με τους υπολοίπους έχοντας κάνει βουτιά στα “Vol 4” και “Master of Reality” άλμπουμ αποδεικνύονται η ζωντανή επιτομή όσων έχει διδάξει ο άρχοντας Iommi. Γνήσιο τέκνο ή και νόθο παιδί έχει αναγνωριστεί μαζί με τα άλλα αποσπόρια αρχής γενομένης τους Cathedral, Sleep, C.O.C και λοιπούς της Iommic συνομοταξίας.

Η τραγουδοποιία στο “Under A Mad Sign” είναι σε ανώτατα επίπεδα, όπως και η παραγωγή χωρίς να χρειαστεί καμία αναφορά η εκτελεστική δεινότητα των μελών, ενώ από την άλλη στο στιχουργικό κομμάτι ο Mikami συνεχίζει να εμπνέεται από μαζικές δολοφονίες και κατά συρροή δολοφόνους αποκωδικοποιώντας το ποιόν του καθενός από αυτούς διαμέσου της μουσικής που συνθέτει.

Ο δίσκος εκτός από ιδανικό μουσικό υπόβαθρο για την εξιστόρηση της ιστορίας έχει χαραχτεί και με το σημάδι της έβδομης σφραγίδας παράγοντας και απαντώντας για κορυφαία υπαρξιακά ερωτήματα και στοχασμούς σε σχέση με την ύπαρξη μουσικού θεού.

Οι τέσσερις καβαλάρηδες της ηχητικής αποκάλυψης από το Birmingham καλπάζουν με τον Μεγάλο Μουστάκια να τους οδηγεί σαν πατέρας και αδελφός…

Facebook: https://www.facebook.com/churchofmiserydoom
Official Site: http://www.churchofmisery.net/

384
Avatar photo
About Βασίλης Χατζηβασιλείου 326 Articles
Ο Βασίλης (a.k.a Eloy) προσπαθεί καθημερινά να συνθέσει το soundtrack της ζωής του βασιζόμενος στο αγαπημένο του τρίπτυχο "αγάπη, φαντασία και πειραματισμός". Προτιμά οι μουσικές του αναζητήσεις να είναι βαριές, θορυβώδεις και ταξιδιάρικες...