Είδος: Blues Rock
Δισκογραφική: Throwdown Entertainment/BMG
Ημ. Κυκλοφορίας: 2 Αυγούστου 2024
Η αγαπημένη του Ελληνικού κοινού, και όχι μόνο καθώς τυγχάνει ευρείας αποδοχής, παρέα των Blues Pills επιστρέφει στο δισκογραφικά δρώμενα και οσονούπω και στα συναυλιακά αφήνοντας πίσω την κύηση και λοχεία της Elin , έτοιμοι για νέες μουσικές περιπλανήσεις τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του “Holy Moly” δίσκου.
Χρειάστηκα αρκετές ακροάσεις στην αρχή για να μπω στο κατάλληλο κλίμα και στη νέα ηχητική τάξη πραγμάτων που θέλει να ακολουθήσει η μπάντα, όχι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο όπως θα μπορούσε να είναι η πολυπλοκότητα και η επί τούτου επιτήδευση της μουσικής φερειπείν.
H φαινομενική απλότητα της μουσικής σε μαγεύει όπως κάθε φορά, με τις ρίζες της βαθειά χωμένες στη rhythm n blues ταυτότητα με τους καρπούς να ποικίλουν μεταξύ folk ψυχεδέλειας και κλασικής rock.
Το κουαρτέτο μέσα σε ένα νέο πλαίσιο που έγκειται στη διαφορετικότητα από ότι μας από ότι μας έχει συνηθίσει στο παρελθόν, έρχεται να γιορτάσει την επιστροφή του, τη καινούρια ζωή μέσω της δημιουργίας νέας μουσικής. Ίσως για τον λόγο αυτό επιλέξανε τον Grammy nominated μουσικό παραγωγό Freddy Alexander, γνωστό για τις συνεργασίες του με καλλιτέχνες όπως η Rihanna, The Chainsmoker και SHY Martin μεταξύ άλλων ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση και κατ’ επέκταση αποδοχή σε ευρύτερα ακροατήρια και να κάνουν αυτή τη μετάβαση και το crossover διαμέσου μουσικών ιδιωμάτων.
Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο το καταφέρνουν ως ένα βαθμό, όμως από την άλλη, θέλει δουλειά πολύ για μια αμιγώς ριζική αλλαγή που θα επιφέρει και επιπτώσεις σε βάθος χρόνου και σε κάποιο βαθμό.
Στα εναρκτήριο “Birthday” και στο “Like a Drug” αντιλαμβάνεσαι την αλλαγή ηχητικής πλεύσης με το συγκρότημα να ηχεί σαν μία σύμπραξη μεταξύ των μεταγενέστερων QOTSA και την αλήτικη bluesy πλευρά των τελευταίων να δένει με τα μελένια φωνητικά της Elin. Στο σημείο αυτό αξίζει ειδική μνεία στην νέα μαμά, η οποία περνάει και το κοινωνικό της μήνυμα καθότι σαν εργαζόμενη μητέρα πλέον δεν εγκαταλείπει τα όνειρα και τις προσδοκίες της και βάζει προτεραιότητες στη ζωή ανάλογα με την περίσταση και όταν μπορεί τα συνδυάζει όλα μαζί.
Ίσως το γεγονός ότι κατά της διάρκεια των ηχογραφήσεων ήταν έγκυος να έπαιξε τον ρόλο του για το μέγεθος του πόσο μελωδικός και συναισθηματικός είναι ο νέος δίσκος, καθώς αυτούς τους μαγικούς μήνες ανοίγουν οι συναισθηματικές πύλες και σε γεμίζουν πατόκορφα.
To “Birthday” είναι ουσιαστικά το αποτέλεσμα του να αφήνεις το εαυτό σου ελεύθερο και χωρίς περιορισμούς μακριά από τα δεσμά του καθωσπρεπισμού και των προσδοκιών τρίτων και να λειτουργείς όπως αγαπάς για τον εαυτό σου πρωτίστως, με όλα τα υπόλοιπα απλά να παίρνουν σειρά σε δεύτερο χρόνο.
Και είναι ο λόγος που θα γίνει σημείο αναφοράς για την μπάντα, και ίσως και μήλο της έριδος από μια μερίδα οπαδών, μέχρι να τον αποδεχτούν αν και εφόσον τον κατανοήσουν και δεν στρίψουν δια του αρραβώνος σε κομμάτια όπως το “Piggyback Ride” όπου έχεις την αίσθηση ότι η Kate Perry έχει ενσαρκωθεί στην Elin.
Εναλλακτική, παιχνιδιάρικη και mainstream διάθεση σε όλο δίσκο, με το Blues στοιχείο να έχει υποστεί μία μορφή ηχητικού Botox και να πλησιάζει σε αυτό των The Black Keys, όπου κυριαρχεί το old school στοιχείο σε συνδυασμό με Garage, Pop, Indie πινελιές.
Απαραίτητο facelift εν μέσω της εξελικτικής πορείας της μπάντας, τώρα αν όπως λένε και οι ίδιοι πρόκειται για “Bad Bad Choices” θα το κρίνει ο αυστηρότερος και πιο δίκαιος κριτής ο χρόνος, με τους συνηγόρους του, δηλαδή όλους εμάς.
Facebook: https://www.facebook.com/BluesPills
649