Είναι κατά την γνώμη μου το κορυφαίο ροκ άλμπουμ για τους “Σκορπιούς”, από εποχής “Love at First Sting” ή έστω από το “Crazy World”.
Εδώ η μπάντα μεγαλουργεί και στιχουργικά ενώ βάζει στο παιχνίδι πολλούς συνθέτες με αποκορύφωμα τη συμμετοχή του πολυπλατινένιου Desmond Child, του Eric Bazilian από τους Hooters και Marti Frederiksen (Αerosmith, Ozzy, Motley Crue, Def Leppard) καθώς και αρκετούς άλλους πετυχημένους συνθέτες με περγαμηνές σε γνωστούς ροκ καλλιτέχνες.
Το άλμπουμ εκπέμπει ένα αέρα φρεσκάδας και πλήρους ανανέωσης με απίστευτες ερμηνείες από τον Klaus Meine και όλος ο δίσκος ακούγεται δυνατός με σύγχρονα hard rock κομμάτια. Πολλοί περίμεναν ότι η συμμετοχή του Desmond Child θα δημιουργούσε μία ποπ και ανάλαφρη διάθεση στο γκρουπ όμως συνέβη ακριβώς το αντίθετο, αφού ο γνωστός παραγωγός και συνθέτης σεβάστηκε το όνομα και την διαδρομή του γκρουπ και δημιούργησε ένα μικρό αριστούργημα εκπλήσσοντας και τον πιο καχύποπτο οπαδό.
Ξεκινάει με το αλά Metallica πρώτο κομμάτι που ανοίγει τον δίσκο, το τρομερό “Hour 1”, όπου στην κιθάρα προστίθεται και βάζει το ταλέντο του o John 5 (Marilyn Manson, Rob Zombie) και έπονται τα εξαιρετικά “The Game Of Life”, “We Were Born To Fly” και η πανέμορφη μπαλάντα “The Future Never Dies”.
Έπειτα ακολουθεί το “You’re Lovin’ Me To Death” με βοηθό στην σύνθεση τον Σουηδό παραγωγό-μουσικοσυνθέτη Andreas Carlsson (Bon Jovi, Def Leppard, Europe, P.Stanley) με ένα ρεφρέν που σπάει κόκαλα, ενώ το φανταστικό “321” κλέβει την παράσταση τόσο με την ενορχήστρωσή του, τη λιτή μελωδία του και φυσικά με το σκληροτράχηλο ρεφραίν του.
Oι ρυθμοί στη συνέχεια γίνονται πιο ήπιοι και μελωδικοί με τα “We Will Rise Again”, “Your Last Song”, “Love Will Keep Us Alive” και “Love is War” όπου για πρώτη φορά διακρίνουμε ότι εκτός από τις μπαλάντες, οι SCORPIONS τα καταφέρνουν ξανά μετά από καιρό τέλεια και στα melodic mid-tempo κομμάτια ποτισμένα με υπέροχα μικρά κιθαριστικά σόλο.
Στο επόμενο κομμάτι, “The Cross”, οι Γερμανοί συνεργάζονται με τον ξεχωριστό Billy Corgan (Smashing Pumpkins) βάζοντας και την alternative-metal πινελιά στο άλμπουμ και αποστομώνοντας τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια του συγκεκριμένου είδους που έσουρναν τα εξ αμάξης στο γκρουπ χαρακτηρίζοντάς τους δεινόσαυρους και ξεπουλημένους.
Στο τέλος το άλμπουμ κλείνει με ένα από τα καλύτερα τραγούδια που έγραψε το συγκρότημα, το επικό ομώνυμο κομμάτι “Humanity” το οποίο συνοψίζει όλα εκείνα τα στοιχεία που έκαναν τους Γερμανούς μεγάλο συγκρότημα, δηλαδή ανατριχιαστικές μελωδίες, έξυπνες εναλλαγές στα ρυθμικά μέρη, συναισθηματικές κιθαριστικές εξάρσεις, μοναδικές ερμηνείες και φυσικά άφθονο hard rock πάθος. Το συγκεκριμένο άσμα έχει ένα χαρακτηριστικό σημείο “κλεμμένο” από τραγούδι του Μεσοπολέμου και αποκαλύπτεται στο τέλος του κομματιού που ακούγεται σε βινύλιο η “κλεμμένη” μελωδία.
Συνοπτικά ένα έξοχο άλμπουμ που έκανε ξανά περήφανους τους οπαδούς και ανάγκασε τους κριτικούς να τους βγάλουν το καπέλο ενώ στην ειδική και στην Γιαπωνέζικη έκδοση του “Humanity- Hour 1” υπάρχει και το κομμάτι “Cold”.
687