Οι S.R.L είναι από την Ιταλία και το όνομά τους είναι ένα ακρωνύμιο του “Società a Responsabilità Limitata”. Το συγκρότημα το έχει επιλέξει, γιατί βλέπουν την κοινωνία να έχει περιορισμένη ευθύνη για την καθημερινότητα του ατόμου και αδιαφορία για την ύπαρξή του. Επίσης, αποτίουν φόρο τιμής στα μεγάλα ιταλικά ροκ συγκροτήματα όπως P.F.M. – Premiata Forneria Marconi και BMS – Banco del Mutuo Soccorso.
Με τους στίχους στα Ιταλικά και ένα μουσικό στυλ που είναι ένα ισχυρό μίγμα thrash και death, οι Ιταλοί παρουσιάζουν συνεχώς κυκλοφορίες από το 1995, με το “Hic Sunt Leones” να είναι το τέταρτο full length της μπάντας. Ο τίτλος του νέου άλμπουμ εμπνεύστηκε από το αρχαίο ρωμαϊκό ρητό για ανεξερεύνητους και μη κατακτημένους τόπους, κάτι που κάνουν οι S.R.L., καθώς είναι η πρώτη τους κυκλοφορία με την Rockshots Records.
Μεγαλύτερο προτέρημα των S.R.L. είναι ο τραγουδιστής της μπάντας Francesco “Khaynn” Bacaro, που ξερνάει με “μίσος” τους ιταλικούς στίχους, με τα φωνητικά του να κινούνται μεταξύ death metal growls και hardcore φωνητικών, ένας συνδυασμός Carcass και Heaven Shall Burn ή Himsa. Γύρω του, οι κιθαρίστες Cristiano Alcini και Stefano Clementini, “ρίχνουν” το ένα thrashy riff μετά το άλλο, εισάγοντας στις συνθέσεις death και hardcore στοιχεία, προσπαθώντας να τις κάνουν πιο ενδιαφέρουσες. Η παραγωγή του δίσκου έναι αυτή που πρέπει, με τον ήχο να μην είναι μουντός, αλλά και να μην είναι και υπερβολικά “γυαλισμένος”. Κομμάτια που ξεχωρίζουν είναι τα “Tenebre”, το οποίο ανοίγει με ένα αργό riff που χτίζει ατμόσφαιρα και ξαφνικά από ένα σημείο και μετά γίνεται χαμός και το “Un Sasso nel Vuoto”, που είναι το πιο γρήγορο τραγούδι του δίσκου. Στα αρνητικά του δίσκου θα μπορούσε κάποιος να συμπεριλάβει την έλλειψη πρωτοτυπίας και το γεγονός ότι από τα δέκα τραγούδια του, κάνα δυο θα μπορούσαν να λείπουν.
Συμπερασματικά, οι S.R.L δεν επαναεφευρίσκουν τον τροχό με την μουσική τους και ούτε το “Hic Sunt Leones” είναι κάποιο αριστούργημα, αλλά οι έμπειροι Ιταλοί έφτιαξαν ένα στιβαρό death-thrash δίσκο, που προσφέρεται για αρκετές ώρες “κοπανήματος”.
699