WILD ROSE: "Half Past Midnight"

Αν είστε θαυμαστές των Bon Jovi, Loverboy, Toto, Rio, FM, Danger Danger, Foreigner, Michael Bolton, Journey και αναλόγου ύφους συγκροτημάτων, τότε οφείλεται να ακούσετε το παρθενικό άλμπουμ των WILD ROSE.

Η μπάντα ξεκίνησε το 2004 από τη Θεσσαλονίκη και το 2007 κυκλοφόρησε το πρώτο της promo/cd ενώ παράλληλα έπαιξε support στους Talisman. Οι συχνές αλλαγές όμως στη σύνθεση τους, έφερε μία μικρή αναβλητικότητα  στη δράση του γκρουπ αλλά τελικά οι WILD ROSE κατάφεραν να κυκλοφορήσουν το ντεμπούτο τους άλμπουμ που τιτλοφορείται “Half Past Midnight” (είχε προηγηθεί άλλο ένα promo τo 2009) από την δισκογραφική εταιρεία Retrospect Records. Η συνταγή των WILD ROSE γνωστή και αγαπημένη σαν τα καλοκαιρινά κοκτέιλ που ενώ στην αρχή πας για ένα –δύο στο τέλος καταλήγεις να μεθάς με κανάτες και σφηνάκια. Οι  WILD ROSE δεν διεκδικούν δάφνες πρωτοτυπίας, απλά ήρθαν για να παίξουν λατρεμένο αμερικάνικο μελωδικό ροκ, με μπόλικο aor δυναμισμό και να ξεκουράσουν τις ψυχές μας από τους βάρβαρους ρυθμούς της καθημερινότητας. Παρά την αναμενόμενη επιβλητική κυριαρχία των πλήκτρων  του εξαιρετικού Haris Patso και της θαυμάσιας φωνής του George Bitzios (η μεγάλη έκπληξη του δίσκου), δημιουργική και εμπνευσμένη δουλειά έχουν κάνει και οι δύο κιθαρίστες, Andy Pegios  και John Bitzio, οι οποίοι διαψεύδουν τις ντόπιες μηντιακές κασσάνδρες που υποστηρίζουν πως το συγκεκριμένο είδος υστερεί σε κιθαριστικά θέματα και ανάλογους οργανοπαίκτες. Τραγούδια σαν τα, That Girl” (μνημειώδες ρεφρέν), It’s Too Late”,Hold me”,Edge of Your Dreams”,Another Shot” καιWant You Back” αν είχαν κυκλοφορήσει πριν καμιά εικοσαριά χρόνια (και βάλε) θα είχαν γράψει ιστορία για τους οπαδούς του είδους. Οι Θεσσαλονικείς WILD ROSE τολμούν και το πετυχαίνουν σε μεγάλο βαθμό να κυκλοφορήσουν στη χώρα που οι ντόπιοι μουσικοί ειδήμονες από πολέμιοι του melodic rock  τώρα γίνονται και μέντορες , να παίξουν γνήσιο, απολαυστικό, παλιομοδίτικο aor, πλημμυρισμένο με ‘80 μελωδίες. Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στους Wild Rose και περιμένουμε στο μέλλον ακόμα πιο “ανεβασμένες” μελωδίες.

536