Η Αιγυπτιακή μυθολογία έχει θρέψει γενιές και γενιές μεταλάδων, ειδικά με τις πιο εξτρεμιστικές εκφάνσεις της μουσικής.
Από τους Therion ως τους Nile, πολύς κόσμος έχει ακουμπήσει ηχητικά στις πυραμίδες, αλλά προσωπικά πρώτη φορά πέφτω μπροστά σε γηγενείς της χώρας αυτής, που εξιστορούν το παρελθόν των “προγόνων” τους μέσα από δικασάτο τεχνικό death metal.
Οι Cresent λοιπόν, είναι από την Αίγυπτο και βαράνε αδυσώπητο death metal. Σίγουρα αγαπούν τον Γιώργο Κόλλια και την παρέα του, όπως γρήγορα καταλαβαίνει κανείς ακούγοντας το δεύτερο album τους “The Order of Amenti”, καθώς και τους τεράστιους Bolt Thrower.
Αν και έχουν ξεκινήσει την μπάντα από το 1998, κατάφεραν να κυκλοφορήσουν το ντεμπούτο τους “Pyramid Slaves” μόλις το 2013 και είναι η πρώτη αιγυπτιακή metal μπάντα που έχει περιοδεύσει στην Ευρώπη.
Η παραγωγή του δίσκου είναι καθαρή και αξιόπιστη (η δουλειά έχει γίνει εξ ολοκλήρου στη Γαλλία), με όγκο τέτοιον που ίσως κρύβει πιθανές αδυναμίες, με τα τύμπανα να γκρουβάρουν κάπου κάπου και σε ανατολίτικους ρυθμούς, ενώ δεν τσιγγουνεύονται τις διπλές μπότες. Η ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι κιθάρες είναι ιδανική και τα φωνητικά είναι κυρίως βαριά και βαθιά, χωρίς όμως να γίνονται τόσο βοθρέ όσο του κυρίου Sanders (που κάπου κάπου με εκνευρίζουν προσωπικά) και έτσι συνολικά το αποτέλεσμα είναι παραπάνω από θετικό, αν και δεν μιλάμε για τη χρυσή τομή της πρωτοτυπίας.
Το “The Order of Amenti” περιέχει όλα τα στοιχεία που μπορούν να σε κάνουν να συμπαθήσεις τους Crescent, ενώ παράλληλα οι Αιγύπτιοι προσπαθούν δειλά δειλά να εφαρμόσουν στο τεχνικό death metal τους την παραδοσιακή μουσική τους, όπως παραδείγματι στην εισαγωγή του “Obscuring the Light” με τη χρήση του τουμπελεκιού.
Στο εξώφυλλο στέκεται στεντόρεια η μορφή του Άνουβι με το ζύγι στο ένα χέρι έτοιμος να κρίνει του νεκρούς, προτού τους επιτραπεί η είσοδος στον άλλο κόσμο. Μόνο το τσακάλι μπορεί να πει με βεβαιότητα αν εγώ απένειμα σωστή δικαιοσύνη…εσείς όμως μην περιμένετε, κάντε τη βόλτα σας στην Κοιλάδα των Βασιλέων!
Αγαπημένα κομμάτια: “Through the scars of Horus”, “Obscuring the Light”
656