Kυριακή 17 Μαΐου λοιπόν ήταν η μέρα που μας δόθηκε η ευκαιρία να ακούσουμε πριν την επίσημη κυκλοφορία του, την τέταρτη ολοκληρωμένη δουλειά των γνωστών και αγαπημένων prog deathsters Acid Death.
Μετά λοιπόν την πρόσκληση της μπάντας (την οποία εννοείται πως δεχθήκαμε με μεγάλη χαρά) βρεθήκαμε στα Artworks MusicStudios στο Ελληνικό, μιλήσαμε με τα παιδιά και περιμέναμε να ακούσουμε τον πολυαναμενόμενο διάδοχο του “Eidolon”.
O δίσκος ανοίγει με το intro “Hell’s Maw”, με το “Metal Slime” που ακολουθεί να μας πιάνει από το λαιμό για τα καλά. Δυνατό drumming, μπόλικη groovίλα, ανεβασμένες ταχύτητες και ένα από τα κομμάτια που ξεχώρισα από τις πρώτες κιόλας νότες. “Truth Revealed” στη συνέχεια με το thrash πρόσωπο της μπάντας να ξεσηκώνει ακόμα πιο πολύ και την πρώτη guest εμφάνιση στον δίσκο με τον Νίκο Μελισσουργό (Suicidal Angels) γνώστη του ήχου, στη lead κιθάρα.
Το “Life And Death” αποτελεί αναμφίβολα το πιο απαιτητικό κομμάτι του “Hall of Mirrors” και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Πολυρυθμίες, κλείσιμο με μια όμορφη μπασογραμμή, guest μελωδικά φωνητικά (που ξανασυναντάμε μετά το “Random’s Manifest” του 2000) του Jon Soti (Floating Worlds) στο refrain και κομμάτι που αναδεικνύει τον χαρακτήρα της μπάντας.
Ξανά ταχύτητες στα ύψη με το πιο black “The Unfair Fight” και τα καυστικά του riff με τα blastbeat να δίνουν και να παίρνουν ενώ το ομότιτλο αλλάζει το σκηνικό σε πιο mid – tempo και groove καταστάσεις θυμίζοντας πότε The Haunted και πότε Meshuggah με ακόμα μια συμμετοχή αυτή τη φορά από τον Μάνθο Στεργίου (Tardive Dyskinesia) στα φωνητικά.
Στο ίδιο mid- tempo μουσικό μήκος κύματος κυμαίνεται το “Taste of the Erratic” όπου εδώ συναντάμε για πρώτη φορά γυναικεία φωνητικά σε κομμάτι των Acid Death από τις Ηλιάνα Τσακιράκη (Enemy of Reality) και Νάντια Β. Το “Ghostship” αποτελεί το πιο αργό και άμεσο κομμάτι με πολύ ωραίες ρυθμικές αλλαγές αποφεύγοντας οποιαδήποτε μονοτονία και περιέχει ένα από τα ομορφότερα solo του δίσκου.
Προτελευταίο κομμάτι το πιο heavy “Planes of the Eternal Dead”, σαν μια ωδή στους Motorhead (εμένα μου έβγαλε και μια At the Gates αισθητική) με ένα ιδανικό break προς το τέλος του ενώ το κλείσιμο του άλμπουμ έρχεται… ηρωικά με το “Supreme Act of Heroism” να τονίζει την μελωδική τους πλευρά και τα electro σημεία που έρχονται και φεύγουν κατά την ροή του άλμπουμ, γίνονται πιο εμφανή χωρίς όμως φυσικά να κυριαρχούν και να αλλάζουν το μουσικό χαρακτήρα του κομματιού και συνολικά του δίσκου.
Aκολούθησαν βίντεο δύο κομματιών από την εμφάνιση της μπάντας στο Κύτταρο ως support στους The Haunted ενώ όπως μας ενημέρωσαν σκοπεύουν να κυκλοφορήσουν τρία video clip, ένα official video για το ομότιτλο κομμάτι, ένα lyric video για το “Taste of the Erratic” και ένα rehearsal για το “Supreme Act of Heroism”.
Aν και με μια μόλις ακρόαση δεν είναι πάντα εύκολο να καταλήξεις σε κάποιο συμπέρασμα, μπορώ να πω με σιγουριά πως το “Hall of Mirrors” αποτελεί οτι πιο ολοκληρωμένο, “γρήγορο”, ακραίο και “ώριμο” έχουν κυκλοφορήσει οι Acid Death. Ένας γεμάτος και ανατρεπτικός δίσκος με αρχή, μέση και τέλος, από την παραγωγή του Foti Benardo και την απόδωση της μπάντας, μέχρι το για ακόμα μια φορά εξαιρετικό εξώφυλλο του Γιάννη Νάκου (Remedy Art Design).
Μια κυκλοφορία που περιμένουμε να ξανακούσουμε και επίσημα πλέον, η ποιότητα της οποίας θα φέρει άμεσα το νέο δισκογραφικό συμβόλαιο που ψάχνουν οι αναγεννημένοι Acid Death. Kαι τα καλύτερα έρχονται…
318