RAGENHEART

Συγκροτήματα σαν τους Ragenheart είναι στολίδια για την Ελληνική Heavy Metal σκηνή, έτσι το Rockway.gr με μεγάλη χαρά συζητάει με τον Angel Priest κιθαρίστα της μπάντας, για την επικείμενη εμφάνιση τους το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019 στο The Crow Club όπου θα παρουσιάσουν  για πρώτη φορά επί αθηναϊκού εδάφους ζωντανά το νέο τους άλμπουμ “The Last King” καθώς και λεπτομέρειες για τον νέο δίσκο.

Για σου Άγγελε, καλωσήρθες και πάλι στην παρέα του Rockway.gr. Έχουν περάσει εννιά χρόνια από την συνέντευξη που είχες δώσει στα πλαίσια της προώθησης του εξαιρετικού ντεμπούτου της μπάντας και επιτέλους ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να μας μιλήσεις για την καινούρια κυκλοφορία των Ragenheart, το “The Last King”. Γιατί σας πήρε τόσο πολύ καιρό να ηχογραφήσετε τον καινούριο δίσκο;
Xαίρομαι πολύ που ξαναβρισκόμαστε με το Rockway.gr, μου φαίνεται σαν χτες αυτό το interview πριν 9 ολόκληρα χρόνια! Τον Μάιο του 2010 αν θυμάμαι σωστά. (Ελπίζω να μην μεσολαβήσει πάλι τόσος καιρός…). Μέχρι τα τέλη του 2013 προωθούσαμε τον πρώτο μας δίσκο με lives κλπ. Μετά ξεκινήσαμε την σύνθεση νέων κομματιών, μέσα στο έτος είχαν ολοκληρωθεί συνθετικά και ενορχηστρωτικά όλα τα τραγούδια. Μας πήρε τόσο καιρό μέχρι να κυκλοφορήσει ο δίσκος γιατί τότε η μπάντα εκινείτο σε πολύ αργούς ρυθμούς λόγω οικογενειακών / εργασιακών υποχρεώσεων των μελών, έλλειψης χρόνου, απορρόφησης από τη ρουτίνα της καθημερινότητας.



Μπορείς να μας πεις λίγες πληροφορίες για το “The Last King”;
Οι πρώτες ηχογραφήσεις ξεκίνησαν το 2015 στα SoundAddict Studios του δεύτερου κιθαρίστα μας Τάκη Κορωναίου, ο οποίος είναι επαγγελματίας sound engineer /producer, με παραγωγό τον ίδιο. Aν αφαιρέσουμε τα μακρά χρονικά διαστήματα μεταξύ των recording sessions, μας πήρε μόνον λίγους μήνες η ηχογράφηση plus 2-3 περίπου μήνες μέχρι να ολοκληρώσει ο Τάκης την μίξη και το mastering. Σε δύο τραγούδια (Τhe Last King και Dreamer) που χρειαστήκαμε την ύπαρξη ορχηστρικών οργάνων, το κομμάτι αυτό ανέλαβε ο συνθέτης Γιάννης Σκαλκώτος.

Μάλιστα στα άμεσα σχέδιά μας, είναι να κυκλοφορήσουμε και μια symphonic version του “The Last King” με επίκεντρο την ορχήστρα. Tα καλλιτεχνικά και την φωτογράφηση για την κυκλοφορία επιμελήθηκα εγώ, plus τον σχεδιασμό του σκίτσου της κεντρικής φιγούρας του εξωφύλλου απο τον Κώστα Τσιάκο. Αν και δεν δαπανήσαμε ιδιαίτερο χρόνο στην ανεύρεση κάποιας εταιρίας, υπήρξε ενδιαφέρον από μερικές. Όμως τελικά επιλέξαμε να κυκλοφορήσουμε μόνοι μας τον δίσκο σαν self-release.



Πρώτο βιντεοκλίπ από το “The Last King” επιλέχθηκε το ομώνυμο τραγούδι που έχει ως θέμα τη μάχη του τελευταίου αυτοκράτορα του βυζαντίου Κωνστανίνου Παλαιολόγου; Ποιο ήταν το κριτήριο για την επιλογή αυτή; Φοβηθήκατε  καθόλου μήπως παρεξηγηθήτε από μερίδα κόσμου σαν εθνικιστές με όλη αυτή την παράνοια που ζούμε  τελευταία;
Όντως, το ομώνυμο κομμάτι έχει θέμα την τελευταία ηρωική μάχη του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου. Πάντα είχαμε σαν συγκρότημα τραγούδια με ιστορικές καταβολές, ή επική θεματολογία, όπως πχ. στον πρώτο δίσκο μας το “Spartan” ή το “Talos”. Δεν σκεφτήκαμε καθόλου μην παρεξηγηθούμε. Οι παράνοιες σε αυτή τη χώρα εναλλάσσονται με γρήγορους ρυθμούς, οπότε δεν μπορείς να θυσιάσεις μια σύνθεση για μια εφήμερη τρέλα. Μόνον στην Ελλάδα συμβαίνει αυτό. Πχ. μια Νορβηγική μπάντα θεωρείται νορμάλ να έχει ένα κομμάτι με θεματολογία Viking, ενώ μια ελληνική ίσως θεωρηθεί φασιστική έχοντας ένα τραγούδι σχετικό με τον Μέγα Αλέξανδρο.

Όλα αυτά ανάγονται πλέον στην ψυχιατρική επιστήμη, ψυχολογία των μαζών κλπ, είναι δική της αρμοδιότητα να λύσει το θέμα. Είχα διαβάσει και την άποψη του Gus G των Firewind για το ίδιο θέμα και συμφωνώ απόλυτα μαζί του. Εξάλλου οι metal μπάντες παραδοσιακά δεν πρέπει να λαμβάνουν υπ’όψιν τους μόδες, τάσεις, κοινωνικά  “πρέπει”, κλπ.

Το “The Last King” είναι concept η καταπιάνεστε και με άλλα θέματα στο album;
Όχι, δεν είναι concept. Η θεματολογία του άλμπουμ ποικίλλει, πχ. το “Echo” είναι επηρεασμένο από το σήριαλ “Dark” και τα παράδοξα του χωροχρόνου, το “Fear” έχει θέμα τον φόβο σαν όπλο του συστήματος για χειραγώγηση, τα “Dreamer” και “Forever Rain” ασχολούνται με φανταστικές ιστορίες προσωπικών αναζητήσεων , το “Metal Rules The Night” με τις  ιστορίες και το lifestyle των μεταλλάδων της δεκαετίας του ’80…



Ποιος είναι υπεύθυνος για την σύνθεση των τραγουδιών και ποια διαδικασία ακολουθείτε;
Σε αυτόν τον δίσκο το συνθετικό βάρος έπεσε σε εμένα και τον τραγουδιστή Γιάννη Κορωναίο. Στην αρχή γράφω τη μουσική και εν συνεχεία ο Γιάννης μελετάει τις μελωδίες της φωνής. Ο Γιάννης παίζει και κιθάρα , οπότε στα κομμάτια που συνθέτει αυτός, φέρνει ως επί το πλείστον ολοκληρωμένες συνθέσεις. Στις τελικές ενορχηστρώσεις συμμετέχει όλη η μπάντα. Όλες οι μελωδικές γραμμές των φωνητικών γράφονται από τον Γιάννη.

Το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019 η μπάντα των Ragenheart παρουσιάζει, για πρώτη φορά επί αθηναϊκού εδάφους, ζωντανά το νέο της άλμπουμ “The Last King” στην σκηνή του The Crow Club μαζί με τους Snowblind και τους Deified, τι να περιμένει το κοινό από εσάς; Θα παίξετε και παλιότερα κομμάτια;
Δυστυχώς κάποια θέματα υγείας δεν μας επέτρεψαν να το κάνουμε νωρίτερα. Τώρα πλέον οι συνθήκες είναι ιδανικές, η μπάντα είναι προβαρισμένη και σε πολύ καλό επίπεδο. Θα είμαστε πλαισιωμένοι από τους απίστευτους Deified (περιμένω πως και πως το επόμενο δισκογραφικό τους πόνημα!) και τη μπαντάρα του Mike G, τους Snowblind που είναι σταθερή αξία live, όλα αυτά σε συνδιασμό με την οργάνωση και τη βοήθεια που παρέχει ο Γιώργος Πρέτζας πιστεύω πως αποτελούν εγγύηση για μια υπέροχη metal βραδυά που μπορεί άνετα να κοντράρει την πρεμιέρα του Survivor την ίδια μερα (!!!…).  Στα πλήκτρα θα μας πλαισιώσει ο Δημήτρης Μαρίνης (ex-Xpiral) . Θα επικεντρωθούμε στα τραγούδια του “The Last King” αλλά βεβαίως θα παιχτούν και τραγούδια από τον πρώτο δίσκο.



Έχετε περίπου αν δεν κάνω λάθος τέσσερα χρόνια να παίξετε ζωντανά, σας έχει λείψει το live;
Αν θυμάμαι καλά, κάπου τόσο έχουμε να παίξουμε live. Υπήρχαν προτάσεις καλές στο διάστημα αυτό, μπάντες και διοργανωτές που μας τίμησαν με την πρόσκληση τους, αλλά θέλαμε να έχουμε νέο υλικό πρώτα, απο μια νέα κυκλοφορία να παρουσιάσουμε και όχι το ήδη υπάρχον υλικό που είχαμε παίξει αρκετές φορές.

Τα live όντως μας έχουν λείψει πολύ, πάντα περνάγαμε καλά και απολαμβάναμε ακόμα και τις πρόβες πριν από κάθε live, έχεις έναν στόχο στο πρόγραμμα και η όλη διαδικασία είναι πολύ ευχάριστη, πιστεύω για όλες τις μπάντες. Μετά από τόσο καιρό, θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας ώστε να αποδώσουμε τα κομμάτια και να περάσει καλά και ο κόσμος που θα έρθει.

Το δεύτερο βίντεοκλιπ που είναι για το τραγούδι “Blind Alley” είναι γυρισμένο στο The Crow. Είναι μια δήλωση ότι το έχετε ακόμα πάνω στη σκηνή, ή απλά θέλατε να κάνετε κάτι διαφορετικό σε σχέση με το βιντεοκλιπ του “The Last King”;
Είχαμε διάφορες ιδέες για αυτό το κλιπ, αλλά τελικά καταλήξαμε να γίνουν τα γυρίσματα σε live stage. Ευχαριστούμε πολύ το Γιώργο Παπάζογλου και το προσωπικό του Crow για αυτό. Η σκηνοθεσία του Αντώνη Σκαραμαγκά ήταν αυτό που ακριβώς θέλαμε για το συγκεκριμένο video, οπότε πιστεύω πως δικαιωθήκαμε με το τελικό αποτέλεσμα.



Όπως είπαμε και πιο πάνω μαζί σας στη σκηνή του The Crow θα εμφανιστούν δυο εξαιρετικές μπάντες οι Snowblind και οι Deified. Με δεδομένο ότι η ελληνική σκηνή δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από αντίστοιχες του εξωτερικού, μπορείς να μας πεις δυο προτερήματα αλλά και δυο μειονεκτήματα της;
Για τις μπάντες που θα μας πλαισιώσουν αναφέρθηκα και παραπάνω, και είμαι οπαδός τους 100% και μάλιστα οι Deified αποτελούν σπάνιο παράδειγμα επαγγελματισμού.  Οι ελληνικές μπάντες έχουν ανέβει 300% σε σχέση με παλιότερα, όσο αναφορά την παραγωγή, τις συνθέσεις, τα εξώφυλλα, τα πάντα. Μειονέκτημα αποτελεί το μικρό μέγεθος της χώρας και το περιορισμένο κοινό, μπορεί μια μπάντα να κάνει live σε λίγες περιοχές εντός χώρας, σε σύγκριση με μια γερμανική μπάντα πχ, ή μια βρετανική, γαλλική κτλ. ακόμα και μικρές μπάντες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν εκτεταμένα tours. Άλλο μειονέκτημα κατά τη γνώμη μου, είναι οτι οι περισσότερες μπάντες διστάζουν να κάνουν το μεγάλο βήμα όταν τους παρουσιαστεί η ευκαιρία και να αναλάβουν τις υποχρεώσεις και τα ρίσκα  μιας πλήρως επαγγελματικής μπάντας όπως οι αντίστοιχες του εξωτερικού.



Υπάρχουν σχέδια για συναυλίες στο εξωτερικό;
Υπάρχουν πλάνα για 2 χώρες, αλλά βρισκόμαστε ακόμα στις διαπραγματεύσεις όσο αφορά τα μεταφορικά μας έξοδα και άλλες λεπτομέρειες. Δεν αποκλείουμε τίποτα για το μέλλον.

Ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη Άγγελε, ο τελευταίος λόγος σε εσένα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την συνέντευξη και τις ενδιαφέρουσες ερωτήσεις. Εύχομαι μια δημιουργική χρονιά για όλες τις μπάντες και μια πληθώρα νέων ακουσμάτων για τους ακροατές.

https://www.facebook.com/Ragenheart-162745123756811/?epa=SEARCH_BOX

http://www.ragenheart.net/?fbclid=IwAR2gM6t9blObSCvay0qTp0fkZzF-1moJQEeLqbHc_vUt1GT1qbKlLj4d_Mo  Official site

https://www.facebook.com/search/top/?q=ragenheart%20%2F%20deified%2F%20snowblind%20live%20%CF%83%CE%AC%CE%B2%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%BF%202%20%CF%86%CE%B5%CE%B2%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85%202019&epa=SEARCH_BOX

633
About Πελοπίδας Χελάς 285 Articles
Γεννημένος τη δεκαετία του 80 έφαγε την πετριά με την σκληρή μουσική όταν στη τρυφερή ηλικία των 10, ένας συμμαθητής του από το σχολείο του έγραψε δυο κασέτες που του άλλαξαν όλη τη ζωή. Στη μια κασέτα ήταν γραμμένο το “The Number of the Beast ” και στην άλλη το “Master of Reality ”. Έκτοτε, η μουσική μπήκε για τα καλά στη ζωή του και μπορεί να έχουν περάσει 30 χρόνια, αλλά η καψούρα του για το metal παραμένει αμείωτη. Επίσης λατρεύει το διάβασμα, παίζει μανιωδώς video games και δεν λέει ποτέ όχι για κανα μονάκι σε κάποιο γήπεδο μπάσκετ.