Αισίως έφτασαν στο πέμπτο άλμπουμ οι σχετικά άγνωστοι στο ευρύ κοινό, γερμανοί WILD FRONTIER. Η μπάντα έχει ξεκινήσει από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 και το όνομα της, το έχει πάρει από το περίφημο άλμπουμ του Gary Moore.
To group αν και δεν έκανε ποτέ το μεγάλο μπαμ είχε δεχτεί στην πορεία του όλες τις ασθένειες που κτυπούν τέτοιου είδους συγκροτήματα, δηλαδή αρκετές αλλαγές μελών, σημαντικά διαστήματα αδράνειας και μέτρια προβολή και υποστήριξη από την εταιρεία τους.
Όμως σε μια περίοδο που κυριαρχούσαν άλλα είδη και το melodic hard rock το σκίαζε η απαξίωση των “έγκυρων” μέσων ενημέρωσης, οι γερμανοί επέμεναν και κυκλοφορούσαν αξιόλογα άλμπουμ. Ο ήχος του “2012” μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με εκείνον των Shakra, Shylock, Bonfire, Gotthard με μπόλικα new rock στοιχεία. Μπορεί το μελωδικό κομμάτι του άλμπουμ να είναι κυρίαρχο όμως και hard rock πάθος υπάρχει, και πολύ καλά φωνητικά εντοπίζουμε ενώ και οι συνθέσεις είναι τρομερά δουλεμένες σε επίπεδο κυρίως ενορχηστρωτικά.
Ξεχωρίζουν ιδιαίτερα τo εξαιρετικό “It’s All Over Now”, “Another Lonely Day Without you” με το υπέροχο ρεφρέν, το “Why Don’t You Save me” με μικρές U2 επιρροές και το καταπληκτικό “Favorite” με τα ουράνια “δεύτερα” φωνητικά παιδικής χορωδίας. Το “Tonight, Tonight, Tonight” ανήκει στην κατηγορία του πιο new rock ήχου που αναφέραμε και παραπάνω ενώ το “Can’t Hear me Calling” ξεκινάει με φοβερά μελωδικά φωνητικά και σε ισοπεδώνει κυριολεκτικά. To “Long Gone” θυμίζει έντονα Green Day και το “Why are the Good Things too Hard to Find” κινείται σε νοσταλγικά μονοπάτια. Για τη διασκευή του “Gimme, Gimme, Gimme” των ABBA που είναι bonus track στο δίσκο νομίζω ότι δεν έχει κάτι που θα εντυπωσιάσει τους οπαδούς του είδους. Απλά μία πολύ καλή εκτέλεση που ίσως κερδίσουν μερικά παραπάνω παιξίματα σε ραδιοφωνικούς σταθμούς. Οι WILD FRONTIER κέρδισαν τις εντυπώσεις με το “2012” διότι κυκλοφορούν μία τίμια, σύγχρονη και αξιοπρόσεκτη δουλειά που οι φίλοι του μελωδικού ήχου πρέπει να τσεκάρουν απαραίτητα.