Ισλανδία. Μια χώρα που έχει τελευταία χρόνια απασχολήσει την επικαιρότητα με διάφορα θέματα.
Ηφαίστειο που εξερράγη και γέμισε καπνό όλη την Ευρώπη, με αποτέλεσμα να ακυρώνονται πτήσεις για εβδομάδες ολόκληρες λόγω έλλειψης ορατότητας. Πτώχευση της χώρας, άρνηση βοήθειας από το ΔΝΤ και επαναφορά της χώρας από τα βάθη της καταστροφής. Τεμάχια που φιλοδώρησε η εθνική της ομάδα στα δίχτυα της ανήμπορης τελευταία δικής μας και άλλα πολλά.
Όμως, και η μουσική της δεν παύει να παράγει σημαντικά ονόματα του παγκόσμιου μουσικού στερεώματος, όπως η Björk και οι πατεράδες του post-rock Sigúr Rós (θα τους δούμε και αυτούς ζωντανά φέτος). Αλλά το παρόν άρθρο έχει ως θέμα του τους retro rockers The Vintage Caravan.
Το συγκρότημα γεννήθηκε στο Álftanes του νησιού προ δεκαετίας (2006), αλλά ήταν το 2009 όταν κυκλοφόρησε το αυτοχρηματοδοτούμενο ομώνυμο album τους και τότε ξεκίνησε η περιπέτεια. Οι underground κύκλοι άρχισαν να μιλάνε για τον Óskar Logi Ágústsson και την παρέα του και κόσμος να γνωρίζει τη μουσική τους μέσω του διαδικτύου.
Στις αρχές του 2012, η ισλανδική δισκογραφική εταιρία Sena ανέλαβε να κυκλοφορήσει το δεύτερο album τους “Voyage” και ήταν ο Alexander Örn Númason στo μπάσο αυτή τη φορά. Αμέσως, μετά την κυκλοφορία του “Voyage”, η Nuclear Blast έσπευσε να προσθέσει το όνομα τους στη “συλλογή” της και μάλιστα, επανακυκλοφόρησε μέσα στο 2015 το δεύτερο τους πόνημα.
Οι τρεις νέοι που πλέον κατοικούν στη Δανία, όπως είχαν πει στο Rockway.gr τον Ιούλιο του 2014 (link), για να είναι πιο κοντά στη στερεά Ευρώπη, είχαν επισκεφτεί για πρώτη φορά την Ελλάδα στα πλαίσια του Fuzztastic Planet Festival 2014 και άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις.
Το 2015 ετοιμάζονταν να κυκλοφορήσουν το τρίτο τους album “Arrival”, όταν ο συνιδρυτής και drummer Guðjón Reynisson ανακοίνωσε την αποχώρηση του και ο Stefán Ari κάθισε στο σκαμνί.
Κουβαλώντας λοιπόν, τα όργανα τους και το πρόσφατο τους δημιούργημα έρχονται στην Αθήνα το Σάββατο 23 για να εμφανιστούν στο Texas Club (δελτίο τύπου).
Μαζί τους οι δικοί μας Black Hat Bones…
…και Contra Limit.
Επιμέλεια κειμένου: Δημήτρης Μαρσέλος
139