Nightstalker, Universe217 (13/10/12) Gagarin 205

Ήρθε κιόλας, το Σάββατο και ο κάτωθι υπογεγραμμένος, πολεμώντας με τους πυρετούς, με πείσμα φοβερό δεν θέλησε να χάσει αυτή τη σημαντική στιγμή, ενός εκ των σημαντικότερων rock σχημάτων στην Ελλάδα!

Πήρα τα πόδια μου λοιπόν και από νωρίς, κατέφθασα στο Gagarin 205, για να απορροφήσω το vibe, που εξέπεμπαν όσοι ήταν εκεί ήδη. Με ήχους από 60s & 70s επιτυχίες, ο κόσμος δημιουργούσε πηγαδάκια περιμένοντας τους Universe 217 να καταλάβουν τη σκηνή.

Ο κόσμος, ως είθισται, στις περισσότερες συναυλίες και λόγω Σαββάτου, αργούσε να προσέλθει και γεμίσει την τοποθεσία και ήδη κάποιος “κρασοπατέρας” στην αρένα για 20 ολόκληρα λεπτά φώναζε με όλη του τη δύναμη και ρυθμικά “Βγείτε ρε!!!!”



Στις 22.00 ακριβώς οι Universe217 εμφανίστηκαν στην σκηνή και ξεκίνησαν να παίζουν το αργό και πομπώδες doom τους, που κυρίως μου θύμιζε Candlemass και St Vitus. Εντυπωσίασε η φωνή της Τάνυας και έβγαζε μια άλλη αρχοντιά η double neck κιθάρα του Μάνου.



Σιγά σιγά, όλοι οι παρευρισκόμενοι, που όλο και αυξάνονταν, έμπαιναν στο ρυθμό της “ομίχλης” και έγιναν ένα με τη μουσική. Απολαυστικές συνθέσεις με αιθέρια φωνητικά, μας κράτησαν συντροφιά για 45 λεπτά περίπου.



Η ώρα πήγε 23.10 όταν ο Αργύρης, μπροστάρης (ναι, αυτή είναι η ελληνική λέξη για τον frontman) των Nightstalker, μπήκε χοροπηδώντας στη σκηνή ακολουθούμενος από τους συντρόφους του.

“Go Get Some” και η πνοή του νέου τους δίσκου φύσηξε σε εκείνη τη γωνιά της Οδού Λιοσίων! Συνεχίζοντας με “Soma” και “Dead rock Commandos” με το Αθηναϊκό κοινό τους να ενθουσιάζεται ακολουθώντας στιχουργικά των Αργύρη. Ο Ανδρέας στο μπάσο ήδη είχε αρχίσει να γυμνάζει τους μύες στον αυχένα του, κάνοντας συνεχώς headbanging στους ρυθμούς που βασάνιζε τα drums ο Ντίνος. Σπάζοντας άλλη μία υπόσχεση (“One Million Broken Promises”), o Αργύρης  σηκώνει ψηλά την μπίρα του και μας λέει “Enough is not Enough”.



Ο κόσμος είχε, ήδη, ανεβάσει πυρετό μουσικά και έκανε και μένα να νιώθω καλύτερα, σπάζοντας τα όλα στα “Superfreak” και “Line”, το οποίο όντας το αγαπημένο μου κομμάτι, με έκανε να κοιτάξω αχόρταγα την κιθάρα του Τόλη.

Φάνηκε λίγο να χάνεται η μπάλα στο “Back to Dirt”, αλλά η λύσσα των από κάτω έκανε τους από πάνω να ανακάμψουν γρήγορα και να κάνουν σαματά με “Rockaine” και “Freakland”.



Η συνέχεια ήταν φοβερή με “Use” και ”Never Know” με τον Αργύρη να γουστάρει τόσο πολύ και να κάνει λες και δεν έχουν περάσει τόσα χρόνια από πάνω του. “All around”, “Just A Burn” χωρίς ανάσα και όλο το Gagarin να τραγουδά με όλη του τη δύναμη παρέα με το συγκρότημα.

“Καληνύχτα και ευχαριστούμε” ακούγεται από τα ηχεία και ξεκινάει το “The Underdog” και κάποιοι από εμάς λέμε αποκλείεται να μην παίξουν το “Baby, God Is Dead”.



“Καταλάβατε ότι δε θέλουμε να φύγουμε ακόμα ε;” και το κομμάτι που συζητούσαμε έφτασε καλπάζοντας στα αυτιά μας, γιατί ναι, ρε διάολε, ο Θεός πέθανε και πήγε κατευθείαν στην Κόλαση.

“Trigger Happy” και όλοι μας να τραγουδάμε σαν να μην υπάρχει αύριο και αποχώρηση από τη σκηνή νούμερο 2. ΚΙ ΑΛΛΟ, ΚΙ ΑΛΛΟ! Και χατίρι δεν χαλάνε και μπαίνουν με δύναμη καταστρέφοντας κάθε έννοια εγκεφαλικού κυττάρου με το “Raw” ένα από τα πιο παντελονάτα τους κομμάτια.

Το μέρος γεμάτο και απέξω ουρά! Επιτέλους, κάτι τέτοιο έπρεπε να συμβεί για τους Nightstalker! Είναι ευκαιρία τώρα, να αρπάξουν τον ταύρο από τα κέρατα και να πάνε ως την Αμερική να ρωτήσουν “Voodoo U DO?”.

Είμαι πολύ ευτυχισμένος που ήμουν εκεί και έχω και ένα μπλουζάκι τους να το θυμάμαι!

Nightstalker Setlist
GO GET SOME
SOMA
DEAD ROCK COMMANDOS
ONE MILLION BROKEN PROMISES
VOODOO U DO
IRON
ENOUGH IS NOT ENOUGH
SUPERFREAK
LINE
BACK TO DIRT
KEYSTONE
ROCKAINE
FREAKLAND
USE
NEVER KNOW
ALL AROUND
JUST A BURN
THE UNDERDOG
Encore 1
BABY, GOD IS DEAD
TRIGGER HAPPY
Encore2
RAW

Photos: Thodoris Markou
www.thodorismarkou.com

539

Avatar photo
About Δημήτρης Μαρσέλος 2101 Articles
Δέσμιος της μουσικής, είλωτας των συναυλιών, εθισμένος στα σκληρά...riffs, διπολικός μεταξύ metal και hardcore punk, έχει κάνει χρόνια τώρα πολιτιστικό crossover και δεν αρνείται κανένα ιδίωμα της rock που του τη σηκώνει...την τρίχα.