INNERWISH: “Innerwish”

Για το καινούργιο και πέμπτο άλμπουμ των Innerwish τα είχαμε πει πολύ πρόσφατα εδώ, με την ευκαιρία που μας έδωσε η μπάντα να προακροαστούμε τα νέα κομμάτια της στο περιβάλλον ενός στούντιο.

Όταν λίγες εβδομάδες έπειτα έφτασε στα χέρια μου η ψηφιακή κόπια και η δυνατότητα για εκτενέστερη ακρόαση, οι αρχικές μου εντυπώσεις διατηρήθηκαν στο ακέραιο.

Αυτός ο χρόνος που είχα στην διάθεσή μου με κάνει βέβαιο πλέον πως έχουμε να κάνουμε με μια από τις περισσότερο άρτιες δισκογραφικές δουλειές που έχουν υπογράψει Έλληνες μουσικοί. Ο χώρος του στούντιο μπορεί να ξεγελάσει και να αποτελέσει placebo (αν μου επιτρέπεται η έκφραση) για την δουλειά που έχει γίνει από τους παραγωγούς κι εδώ είχα φύγει με τις καλύτερες εντυπώσεις. Αλλά όχι, όντως η παραγωγή, ακούγοντας το Innerwish και από τα ηχεία του σπιτιού μου, είναι μακράν η καλύτερη που έχουν κάνει τα παιδιά στην δισκογραφία τους.

Οι αλλαγές πίσω από το μικρόφωνο και τα τύμπανα φαίνεται ότι έγιναν με προσοχή. Ο Γιώργος Εικοσιπεντάκης και ο Φραγκίσκος Σαμοΐλης συνετέλεσαν αποφασιστικά στο να κρατήσει η μπάντα τα ήδη κεκτημένα, αλλά και να κάνει το βήμα παραπέρα. Και αυτό είναι το ζητούμενο νομίζω σε κάθε νέα κυκλοφορία ενός συγκροτήματος. Ειδικά δε για τον Εικοσιπεντάκη, νιώθω πως υπήρξε η αποφασιστική επιλογή για το στίγμα των Innerwish στο σήμερα. Ακούγεται σαν ένα κράμα από πολλές αγαπημένες φωνές του χώρου του μελωδικού power metal (κι όχι μόνο), έχει εύρος, πάθος κι έχει ταιριάξει ιδανικά στην παρέα της Αθηναϊκής μπάντας.

Δεν θα μπω σε σκεπτικό σύγκρισης, δεν έχει καμιά αξία. Σημαντικό είναι πως ο Θύμιος Κρίκος (κιθάρα) που έχει υπογράψει τις περισσότερες συνθέσεις, έχει γράψει υλικό που ταιριάζει γάντι στην φωνή της μπάντας του. Αλλά και το κιθαριστικό υλικό αυτό, καθαυτό είναι τόσο μεστό και απολαυστικό που θες να ακούς τα κομμάτια ξανά και ξανά. Ο Μανώλης Τσίγκος συμπληρώνει το κιθαριστικό  δίδυμο με την χημεία και το δέσιμο που διακρίνει τόσο τα lead μέρη, όσο και τα δυναμικά riff των τραγουδιών. Κι εδώ η πολυφωνία στις επιρροές είναι θρασύτατα εμφανής.

Για το ποιος έκανε τι στο “Innerwish” τα έχω γράψει ήδη στο άρθρο της προακρόασης. Ο  Σαμοΐλης, αν και νεόφερτος, ανέλαβε κυρίως το θέμα των στίχων, η παραγωγή είναι του Κρίκου και του Fotis Benardo. Μίξη στο Studio Fredman στην Σουηδία, από τους Fredrik Nordstrom και Henrik Udd. Tο mastering έγινε στο Tailor Made Production (Σουηδία) από τον Peter In De Betou. Το εξώφυλλο και το artwork είναι του Felipe Machado (Blind Guardian, Lingua Mortis, Rage, Rhapsody Of Fire κ.α.).

Τα κομμάτια που ξεχώρισα στην προακρόαση εξακολουθούν να είναι τα αγαπημένα μου και δεν είναι άλλα από τα “Needles In My Mind”, “Sins Of The Past” και “Through My Eyes” που βρίσκονται στην καρδιά του δίσκου. Ολόκληρο το άλμπουμ όμως έχει ομοιομορφία, ποιότητα και δείχνει να μπορεί να αντέξει στο χρόνο. Αυτή τη φορά οι Innerwish κατάφεραν να εξωτερικεύσουν σε ένα άλμπουμ όλες τις επιρροές τους από το hard rock των 80’s στο μελωδικό heavy metal με έναν τραγουδιστή και μια παραγωγή που θεωρώ ότι θα τους ανοίξει ακόμη περισσότερες πόρτες στην διεθνή σκηνή. Αν όχι τώρα, πότε;

About Ιωάννης Φράγκος 351 Articles
Όταν δεν κυνηγάει το crew του Rockway για τα deadline των άρθρων, θα τον βρεις να σπινάρει δίσκους από τους κλασικούς της συμφωνικής μουσικής στους κλασικούς του 80’s Us metal, από το goth rock στο prog rock και metal. Έχει ένα φετίχ να καταγράφει στην κάμερά του μουσικές ιστορίες κι όλο και κάποιο σχετικό project τον περιμένει για επεξεργασία στον υπολογιστή του. Λατρεύει το διάβασμα, τον πλαστικομοντελισμό, τα videogames και το vegan φαγητό.